شناسهٔ خبر: 22517346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف 313 کیلوگرم تریاک توسط کلانتری 11جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف 313 کیلوگرم تریاک توسط کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سرهنگ ماشاالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط مامورین کلانتری 11 شهید قرنی جیرفت، شناسایی یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پلیس در بررسی های بیشتر و با ردیابی دقیق، محل توقف خودرو مذکور در یکی از روستاهای حاشیه شهر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در بازرسی از خودرو مقدار 313 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ ملائی تصریح کرد: عرضه تابع تقاضاست و متاسفانه تقاضا برای مصرف مواد مخدر بالاست و البته پلیس در راستای وظایف ذاتی خود با همه توان با هرگونه فعالیت در عرصه مواد مخدر مقابله می کند و کشفیات مواد مخدر سند اثبات این ادعاست.

ملائی افزود:ضرورت دارد تمامی دستگاه های فرهنگی و آموزشی نیز به وظایف خود عمل کنند و با انجام اقدامات لازم و اثربخش زمینه کاهش تقاضا را فراهم کنند تا بیش از این جوانان عزیزمان به مواد مخدر آلوده نشوند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار کرد:مبارزه جدی با مواد مخدر نیازمند همکاری و مشارکت مردم است و از همه شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص خرید، فروش و حمل مواد مخدر را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر در جیرفت

نظر شما