شناسهٔ خبر: 22517289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

همدردی گردشگران سوئیسی با زلزله زدگان کرمانشاه

سیلوا صلح میزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زوج سوئیسی که برای تفریح و گردش وارد استان همدان شده بودند با شنیدن اخبار و دیدن تصاویر زلزله استان

صاحب‌خبر - سیلوا صلح میزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زوج سوئیسی که برای تفریح و گردش وارد استان همدان شده بودند با شنیدن اخبار و دیدن تصاویر زلزله استان کرمانشاه سفر خود را ناتمام گذاشتند.
وی بیان کرد: این افراد برای عزیمت به مناطق زلزله زده ابتدا به هلال احمر شهرستان بهار و سپس به جمعیت هلال احمر همدان مراجعه کردند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان اضافه کرد: آنها پس از دیدن همدردی مردم این استان با زلزله زدگان و جمع آوری و هدیه کالاهای مورد نیاز مردم آسیب دیده کرمانشاه، در این حرکت خداپسندانه شریک شدند.
صلح میرزایی گفت: این زوج اقدام به خرید اقلامی نظیر خرما، کنسروجات، پنیر و دیگر اقلام خرواکی کرده و این کالاها را به زلزله زدگان کرمانشاه هدیه کردند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون 530 کشته و هفت هزار و 460 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
لازم به یادآوری است که اخبار کشته شدگان در حال افزایش است و باید مطالب به روز رسانی شود.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام

نظر شما