شناسهٔ خبر: 22517266 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واشنگتن پست گزارش داد

ترامپ از آغاز ریاست جمهوری‌، هر روز بیش از 5 حرف و ادعای غلط گفته است

طبق گزارش روزنامه آمریکایی، دونالد ترامپ در 298 روزی که از ریاست جمهوری او می‌گذرد، به طور میانگین روزانه 5.5 و در مجموع 1628 ادعای نادرست یا گمراه‌کننده مطرح کرده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که رئیس‌جمهور آمریکا همواره در رد مواضع و انتقادات رسانه‌های آمریکایی مخالف خود در این کشور آنها را «اخبار جعلی» می‌‎خواند، حال یک رسانه گزارشی درباره تعداد ادعاهای نادرست و گمراه‌کننده دونالد ترامپ منتشر کرده است.

روزنامه واشنگتن پست که علی رغم جمهوریخواه بودنش، مواضع انتقادی تندی علیه ترامپ دارد، گزارش داده که با گذشت 298 روز از آغاز ریاست جمهوری ترامپ، او به طور میانگین روزانه 5.5 و در مجموع 1628 ادعای نادرست یا گمراه‌کننده مطرح کرده است.

بنا بر تخمین این روزنامه، در صورتی که ترامپ با همین سرعت کنونی به ادعاهای دروغ و گمراه کننده خود ادامه دهد، او در سالگرد یکسالگی ریاست جمهوری‌اش از مرز 2000 ادعای دروغ و گمراه کننده عبور خواهد کرد.

این گزارش در حالی مطرح شده که رئیس‌جمهور آمریکا از ابتدای ریاست جمهوری، بارها ادعاهای جنجالی درباره مسائل خارجی مطرح کرده و مقامات کشورهای مختلف را به واکنش‌ وا داشته است.

انتهای پیام/

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

نظر شما