شناسهٔ خبر: 22516930 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

حرم مطهر امام علی(ع) در آستانه ۲۸ صفر سیاهپوش شد + عکس

ابنا / ابنا

در آستانه سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی(ص) حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) سیاهپوش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ استانداری نجف اشرف و آستان قدس علوی برای برگزاری مراسم سالروز رحلت رسول اکرم(ص) در ۲۸ صفر که مصادف است با روز شنبه آینده در عراق، آماده می‌شود.

«لؤی الیاسری» استاندار نجف اشرف، دیروز طی نشستی امنیتی و خدماتی طرح امنیتی و خدمات‌رسانی ویژه زیارت حرم امام علی (ع) در سالگرد رحلت پیامبر اکرم (ص)، را با مقامات این استان بررسی کرد. این نشست با حضور «خالد الجشعمی» رئیس کمیسیون امنیتی در شورای استانداری، «حسین الحدراوی» رئیس کمیسیون خدمات‌رسانی در این شورا و معاونت امنیتی استانداری، فرماندهی پلیس، فرماندهان سرویس‌های امنیتی، مدیران بخش‌های خدمات‌رسانی، و نمایندگان آستان قدس علوی برگزار شد.

الیاسری در این نشست گفت: باید همکاری و هماهنگی میان تمامی سرویس‌های امنیتی و خدماتی در این استان و استانهای مجاور برقرار شود و اطلاعات امنیتی لازم برای حفظ امنیت زائران مبادله گردد. همچنین خدمات لازم برای آسایش زائران ارائه شود.

وی تاکید کرد که نیروهای امنیتی، ارتش، الحشد الشعبی، نیروی هوایی و نهادهای خدمات‌رسانی، تمام تلاش خود را وقف زائران اربعین حسینی کردند و این اقدام قابل تقدیر است به ویژه که طرح ویژه این زیارت میلیونی با موفقیت برگزار شد. نجف اشرف نیز شهر همه عراقی ها و همه انسانهاست و کار در آن یک افتخار بزرگ است.

مسئولان آستان علوی نیز اقدام به سیاه‌پوش کردن حرم مطهر حضرت علی(ع) کردند.


............
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما