شناسهٔ خبر: 22516437 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در دومین پاییزه کتاب آغاز شد

ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در دومین «پاییزه کتاب» از امروز (۲۴ آبان ماه) در سراسر کشور آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، کتابفروشان سراسر کشور می‌توانند از امروز (۲۴ آبان ماه) با مراجعه به سایت خانه کتاب به نشانی ketab.ir در دومین «پاییزه کتاب» ثبت نام کنند.  

بر اساس این گزارش، طرح پاییزه کتاب از دوم آذر ماه همزمان با روز کتابگردی در کتابفروشی‌های عضو طرح آغاز  و تا ۲۲ آذر ماه در مراکز استان‌ها و ۲ دی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است، طرح «پاییزه کتاب» با شعار «هر ورقش دفتریست...» بعد از طرح‌های «کتابفروشی به وسعت ایران»، «عیدانه کتاب»، «تابستانه کتاب» و «پاییزه کتاب» هفتمین  گام در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌هاست.

در دومین طرح پاییزه کتاب خریداران می‌توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کند

یادآوری می‌شود، ۷ آبان امسال مجید غلامی جلیسه مدیرعامل خانه کتاب در گفتگویی با خبرنگار مهر، از عدم پرداخت تعهدات این موسسه به کتابفروشی‌های شرکت کننده در تابستانه کتاب (۱۳۹۶) به خاطر «مشکلات مالی» خبر داده و تاکید کرده بود: تا زمانی که نتوانیم به این تعهداتمان عمل کنیم، نمی‌توانیم برای طرح بعدی یعنی پائیزه کتاب، برنامه‌ریزی یا کار خاصی انجام دهیم.

با توجه به اعلام رسمی آغاز طرح پائیزه کتاب از طرف موسسه خانه کتاب، به نظر می‌رسد تعهدات پیشین این موسسه به کتابفروشی‌ها تسویه و اعتبار لازم برای اجرای طرح پائیزه کتاب، تامین شده است.

نظر شما