شناسهٔ خبر: 22516433 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع روزانه ۸ هزار وعده غذای گرم در میان زلزله زدگان

قائم مقام سازمان اوقاف گفت: راه اندازی آشپزخانه در منطقه سرپل ذهاب و توزیع روزانه بیش از ۸ هزار وعده غذای گرم میان مردم عزیز منطقه از جمله اقدامات سازمان اوقاف برای ارائه خدمات به هموطنان زلزله زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، عبدالرضا عابد در بازدید از مناطق زلزله زده قصرشیرین و سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، با هموطنان آسیب دیده از این حادثه دردناک ابراز همدردی کرد.

وی افزود: ادارات کل اوقاف استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام، کردستان و لرستان پس از وقوع این حادثه وارد عمل شدند و بیش از ۱۵۰ نفر از همکاران ما در اداره کل اوقاف کرمانشاه و ادارات تابعه بلافاصله با حضور در مناطق آسیب دیده قصرشیرین و سرپل ذهاب با توزیع آب معدنی و انواع کنسرو و مواد غذایی به یاری هموطنان آسیب دیده شتافتند.

قائم مقام سازمان اوقاف با اشاره به راه اندازی آشپزخانه برای توزیع غذای گرم در منطقه سرپل ذهاب، توزیع آب معدنی، قند، چایی، انواع کنسرو و مواد غذایی را از دیگر خدمات کارکنان اوقاف به مصیبت دیدگان این حادثه برشمرد و گفت: ادارات اوقاف ایلام، همدان، کردستان و لرستان کمک‌های مختلف خویش را برای زلزله زدگان به اوقاف استان کرمانشاه ارسال و پس از تجمیع در این اداره کل توسط نیرو‌های بسیجی و کارکنان اوقاف در میان آسیب دیدگان و هموطنان زلزله زده توزیع می‌شود.

نظر شما