شناسهٔ خبر: 22516398 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بررسی ارتباط وقف و مهدویت در «عطر عاشقی»

برنامه «عطر عاشقی» جمعه 26 آبان با موضوع بررسی «ارتباط وقف و مهدویت» بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس سراسری فنآوری رسانه بر حمایت و تعامل بیشتر با شرکت های دانش بنبان در جهت خودکفایی در حوزه فنآوری رسانه تاکید کرد. «محمد نظری» مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم» بازیگر سریال «محکومین» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی شد. پدر و دختر بازیگر امشب میهمان برنامه دورهمی می شوند. معاون توسعه و فناوری رسانه رسانه ملی از تلاش های جدی برای بهره گیری از فضای مجازی در تبادل اطلاعات خبرداد. در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس فناوری رسانه که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد برگزیدگان این اجلاس معرفی شدند. دومین شب از فصل سوم برنامه دورهمی با میزبانی از حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ و با موضوع «ممیزی» روی آنتن رفت. در نبود تنوع زیاد بازی‌های رایانه‌ای و دسترسی محدود به این نوع سرگرمی‌ها، تلویزیون یکی از مهم‌ترین وسایل سرگرمی برای کودکانی بود که در دهه 60 به دنیا آمدند. رئیس رسانه ملی در مراسم رونمایی از طرح ها و ابتکارات حوزه رسانه، از تعامل خوب صدا و سیما با شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: بسیاری از نیاز های خود را از این شرکت های ایرانی تهیه می کنیم. برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگراش را با دلنوشته ای به مناسبت سومین سال درگذشت پدرش انوشیروان ارجمند به روز کرد. مهران مدیری در دومین شب از سری جدید «دورهمی»، به گفتگو با حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشور می‌پردازد. مهران مدیری در اولین فصل از دورهمی به گفت و گو با محمد رضا شریفی نیا نشست. شهره سلطانی اینستاگرامش را با عکسی از 23 سال پیش خود به روز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی با حضور در آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس و محمد (ع) شهر بادرود پیرامون موضوع «ارتباط وقف و مهدویت» برای حاضران سخنرانی می کند و حاج حسین هوشیار مداحی این مراسم را بر عهده دارد.

بنا بر این گزارش، برنامه عطر عاشقی کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما جمعه هر هفته ساعت 16با اجرای سید رضا نواب بر روی آنتن می رود و وله های مناسبتی، پخش دعای فرج و... از بخش های این برنامه است.

نظر شما