شناسهٔ خبر: 22513966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با پانا:

سطح مسابقات بدون ایران پایین می آید/ آمریکا زیر تفاهم نامه زد

غلامرضا سیاهپور از ایجاد مشکل توسط آمریکایی ها برای صدور ویزای تیم ملی وزنه برداری خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا سیاهپور دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با پانا درباره آخرین شرایط ویزای وزنه برداران برای حضور در مسابقات جهانی گفت: ما در این چندروز پیگیری های لازم را انجام داده ایم اما متاسفانه هنوز اخبار موثقی دریافت نکرده ایم و نمی دانیم ویزای وزنه برداران صادر می شود یا خیر.حتی از وزیر ورزش هم به صورت مکتوب درخواست پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: سال گذشته به دلیل مشکلات مالی میزبانی از مالزی گرفته شد و به امریکا داده شد اما متاسفانه امریکایی ها هم شرایط به وجود آوردند که به هیچ عنوان مورد تایید فدراسیون جهانی نیست و زیر یک تفاهم نامه بین المللی زدند.

وی با بیان اینکه عدم حضور ایران باعث افت این رقابت ها می شود، اظهار کرد: قطعا همین طور است، وزنه برداری ایران همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده و هست و اگر در این رقابت ها حضور نداشته باشد سطح مسابقات پایین میاید چرا که نه کشور دیگر هم نیستند.

دبیرفدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: ما همه شرایط را فراهم کردیم و حتی بلیت چهار عضو اصلی تیم، بهداد سلیمی، کیانوش رستمی، سعید علی حسینی و سهراب مرادی هم تهیه و با هتل هم هماهنگ کردیم، کارها از طرف فدراسیون به خوبی در حال پیگیری است و منتظریم تا ویزای ملی پوشان صادر شود تا بتوانیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم.

نظر شما