شناسهٔ خبر: 22513937 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در گفت‌وگو با تسنیم

نظری: برد برابر مقاومت کمک می‌کند تا به مسابقات برگردیم/ در ۹ هفته پیش‌رو ممکن است هر اتفاقی بیفتد

R1414/P1015145/S3,27/CT1

دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتیم، اما پیروزی مقابل مقاومت البرز کمک زیادی می‌کند تا دوباره به لیگ برگردیم.

صاحب‌خبر -

مصطفی نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره پیروزی 8 بر یک تیم تأسیسات دریایی مقابل مقاومت البرز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بازی سختی بود. ما سه هفته متوالی بدشانسی آوردیم،‌ اما پیروزی برابر مقاومت کمک می‌کند تا به مسابقات برگردیم. تیم مقاومت همیشه در زمین‌ خودش سختکوش است، اما خوشبختانه ما مقتدرانه و به راحتی توانستیم این تیم را شکست دهیم. به نظرم بازیکنان ما هم در این بازی به خودشان آمده بودند و توانستند بازی خوبی انجام دهند.

«با توجه به اختلاف هشت امتیازی با تیم مس سونگون، آیا بازهم به قهرمانی امیدوارید؟»، وی در پاسخ به این پرسش، گفت: انسان به امید زنده است. قبول دارم ما در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته‌ایم و تا حدی از قهرمانی دور شده‌ایم، اما هنوز ناامید نیستیم. 9 هفته از مسابقات باقی مانده است و امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد.

بیشتر بخوانید:
شمسایی: هنوز زخم‌ شکست‌های هفته‌های قبل خوب نشده است/ باخت‌های متوالی کمر تیم ما را شکست


دروازه‌بان تیم تأسیسات همچنین در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل  گیتی پسند اصفهان، خاطرنشان کرد: به طور حتم این دیدار زیبا و تماشاگرپسند خواهد شد. همانند بازی رفت که در اصفهان پیروز شدیم، بازهم در این مسابقه کار سختی خواهیم داشت. گیتی پسند می‌آید تا نتیجه دیدار رفت را جبران کند، اما ما هم امیدواریم ابتدا بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت هم پیروز شویم.

انتهای پیام/

نظر شما