شناسهٔ خبر: 22513625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

۲ روز طبابت بدون وقفه

- عملیات امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور قهرمانان گمنام زیادی دارد.

صاحب‌خبر -

افرادي كه با وجود همه سختي‌ها و كمبودها بي‌هيچ چشمداشتي فقط به هموطنان آسيب‌ديده‌شان فكر مي‌كنند. يكي از آنها خانم قهرماني يكي از پرستاران بيمارستان صحرايي سرپل ذهاب است. او كه در بيمارستان بانك ملي زيرنظر حسينعلي سخندان، رئيس بيمارستان كار مي‌كند چند ساعت پس از وقوع زلزله همراه همكارانش در محل حادثه حاضر شد و بي‌وقفه خدمات پزشكي ارائه كرد. با اينكه همكاران او هرچند ساعت يك‌بار استراحت مي‌كردند اما او 2روز بدون وقفه در بيمارستان صحرايي بود.

خودش درباره اين پشتكارش مي‌گويد: من وقتي به اينجا آمدم تصميم گرفتم با همه وجود به هموطنان آسيب‌ديده كمك كنم. من فكر مي‌كنم آنها هم عزيزان و اعضاي خانواده خودم هستند و اينطوري با انرژي بيشتري به آنها خدمت مي‌كنم. او ادامه مي‌دهد: من در بيمارستان بانك ملي هم مسئول بحران هستم و هميشه آماده‌ام كه در بحران‌ها به هموطنانم خدمت كنم. من در حوادث مختلفي مثل ساختمان پلاسكو حاضر بودم و با جان و دل خدمت كردم.

وي درباره خاطراتي كه در همين 2روز برايش ثبت شده مي‌گويد: از دست دادن عزيزان سخت است اما از دست دادن فرزندان سخت‌تر. در اين حادثه چند كودك جان خود را از دست دادند كه برايم خيلي سخت بود اما در كنار آن تولد چند نوزاد با همين امكانات اوليه يكي از شيرين‌ترين خاطراتم بود. او همين كه مي‌خواهد به حرف‌هايش ادامه دهد پرده در ورودي بيمارستان كنار مي‌رود و مصدوم ديگري را مي‌آورند. خانم قهرماني با ديدن مصدوم سر از پا نمي‌شناسد و مصاحبه را نيمه‌تمام مي‌گذارد.

نظر شما