شناسهٔ خبر: 22513184 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس جمهوری سوریه: ضربه به همبستگی ملی ما یعنی هدف قرار دادن جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه اعلام کرد که ضربه زدن به اتحاد ملی سوریه، یعنی هدف قرار دادن خط اول جبهه مقابله با هرگونه تهاجم فرهنگی و فکری که می‏‎خواهد سوریه را تنها به ابزاری بی‎اراده تبدیل کند.

صاحب‌خبر -

رئیس جمهوری سوریه: ضربه به همبستگی ملی ما یعنی هدف قرار دادن جبهه مقابله با تهاجم فرهنگیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه روز سه‌شنبه ۲۳ آبان با شرکت‌کنندگان در همایش گفتگوی ملی سوریه که در دمشق با موضوع مقابله با ائتلاف آمریکایی–صهیونیستی–عربی در هتل «شام» شهر دمشق برگزار شده است، دیدار کرد.

وی در این دیدار اعلام کرد که ضربه زدن به اتحاد ملی سوریه، یعنی هدف قرار دادن خط اول جبهه مقاومت و مقابله با هرگونه تهاجم فرهنگی و فکری است که می‏‎خواهد از سوریه تنها ابزاری بی‎اراده بسازد.

اسد در این دیدار که در آن نمایندگان احزاب و شخصیت‌‏های ملی سوری، لبنان، فلسطین، یمن، اردن، مصر، عراق، الجزایر، بحرین و موریتانی حضور داشتند، تاکید کرد که عربیت مفهوم تمدنی جامع است که در آن همه کشور‌های منطقه بدون استثنا نقش دارند و زبان عربی و قومیت عربی نیز دو مفهوم جامع دیگر برای همه طایفه‌ها و ادیان است.

این نشست با هدف تدوین برنامه‏ای برای مقابله با پروژه استعماری و حمایت از مقاومت ملت فلسطین که راس پیکان این رویارویی است، برگزار شده است و شرکت کنندگان در آن به مدت دو روز به بررسی برنامه احزاب برای مقابله با «ائتلاف خاورمیانه» که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تشکیل آن تلاش می‏کنند، پرداختند.

انتهای پیام/

دیدار رئیس جمهوری سوریه با شرکت‌کنندگان در همایش گفتگوی ملی سوریه

نظر شما