شناسهٔ خبر: 22513113 - سرویس عکس
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

خانه‌ای که قرن‌ها در تسخیر ارواح است +تصاویر

بورلی رکتوری نام خانه ای در انگلستان است که از آن به عنوان ترسناک ترین و مخوف ترین خانه تحت تسخیر ارواح در انگلستان یاد می شود. . گفته می شود در این خانه ناگهان هنگام شب زنگ ها بصدا در می آمدند و راهبه های شبح مانندی دیده می شدند که از میان درب ها عبور می کردند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران: بورلی رکتوری نام خانه ای در انگلستان است که از آن به عنوان ترسناک ترین و مخوف ترین خانه تحت تسخیر ارواح در انگلستان یاد می شود. . گفته می شود در این خانه ناگهان هنگام شب زنگ ها بصدا در می آمدند و راهبه های شبح مانندی دیده می شدند که از میان درب ها عبور می کردند.

خانه‌ای که قرن‌ها در تسخیر ارواح است

گزارش های فراوان درباره اتفاقات عجیب در این خانه، روزنامه نگاری با نام وی.سی وال را بر آن داشت تا به همراه یک عکاس در یک شب تابستانی برای پی بردن به حقیقت ماجرا در جنگل پشت این خانه عجیب پنهان شوند. در حالی که آنها تمام مدت شب را در این مکان بسر می بردند اما هیچ یک از موارد گزارش شده مانند راهبه های شبح مانند یا اسب های عجیب را مشاهده نکردند اما دیدن نوری عجیب در داخل خانه توجه آنها را به خود جلب کرد.

خانه‌ای که قرن‌ها در تسخیر ارواح است

در حالی که یکی از آنها به داخل خانه وارد شده بود اما نتوانست نوری را پیدا کند. این در حالی بود که نفر دیگری که در جنگل مانده بود همچنان نور را مشاهده می کرد. بعد از گذشت مدتی از این ماجرا، وال بعدظهر یک روز دوباره به این خانه مراجعه کرد و ناگهان یک راهبه شبح مانند را در حال ورود به باغ مشاهده کرد. وی بلافاصله از این صحنه عکسی با دوربین خود تهیه کرد.

خانه‌ای که قرن‌ها در تسخیر ارواح است

اگرچه ماجراهای عجیبی در مورد این مکان نقل می شود اما گفته می شود این خانه توسط دو عضو خانواده ای با نام بول که پیشتر در آن زندگی می کردند تسخیر شده است. در 28 جولای 1900 نوادگان این خانواده با نام ایتل و فردا بول در حالی که بعد از یک مهمانی به خانه برگشتند، شبح یک راهبه را دیدند که لباسی کاملا مشکی به تن داشت.

این خانه بعدها در حالی که توسط شخصی با نام کاپیتان گرگسون خریداری شده بود در تاریخ 27 فوریه سال 1939 در یک نیمه شب آتش گرفت و سوخت. گرگسون از شرکت بیمه 10 هزار یورو دریافت کرد و بنا به ادعای پسرش آنتونی، یکسال بعد خودش به شکلی دیوانه وار این خانه را به آتش کشید.

گفتنی است؛ در حالی که این خانه اکنون تبدیل به یک ویرانه شده است اما ماجراهای مخوف و ترسناک آن همچنان ادامه دارد.

نظر شما