شناسهٔ خبر: 22512731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سوپرکامبک در کراسنودار

آرژانتین 2- نیجریه 4؛ فاجعه بدون مسی

ورزش 3

نیجریه موفق شد در دیداری دوستانه در کراسنودار روسیه و در حالیکه با 2 گل از آرژانتین عقب افتاد، در نهایت با بازگشتی فوق العاده 2-4 این تیم نامدار را مغلوب کند. در این دیدار لیونل مسی غایب بود تا باز هم مشخص شود چقدر آرژانتین به او وابسته است.

صاحب‌خبر -

نیجریه موفق شد در روز غیبت لیونل مسی در ترکیب آلبی سلسته، با بازگشتی بزرگ با نتیجه 2-4 آرژانتین را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، نیجریه موفق شد در دیداری دوستانه در کراسنودار روسیه و در حالیکه با 2 گل از آرژانتین عقب افتاد، در نهایت با بازگشتی فوق العاده 2-4 این تیم نامدار را مغلوب کند. در این دیدار لیونل مسی غایب بود تا باز هم مشخص شود چقدر آرژانتین به او وابسته است.

بازی با برتری آرژانتین آغاز شد و این تیم از همان ابتدا به سمت دروازه نیجریه حمله کرد. در دقایق ابتدایی اگرچه آنها قادر به خلق موقعیت نبودند اما در نهایت در دقیقه 30 فشار این تیم جواب داد و اور بانگا موفق شد با یک ضربه ایستگاهی دیدنی دروازه حریف آفریقایی را باز کند.



2 دقیقه بعد آلبی سلسته می توانست با ضربه سر اوتامندی به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد تا در دقیقه 36، آگوئرو با پاس زیبای پاوون در دهانه دروازه زننده گل دوم تیمش باشد و تیم سامپائولی با 2 گل از حریف پیش افتد.

بعد از دریافت 2 گل، نیجریه پیش کشید و بعد از چند حمله نصفه و نیمه این بار ایهیناچیو در ثانیه های پایانی نیمه اول صاحب فرصت شد تا با زدن یک ایستگاهی دیدنی اختلاف را به حداقل رساند و نیجریه امیدوار به رختکن برود.



با شروع نیمه دوم، حملات نیجریه از همان ابتدا ادامه یافت و روی پاس ایهیناچیو، ایوبی با حرکتی زیبا موفق شد در دقیقه 51 با ضربه ای دقیق گل تساوی را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و ایدو در دقیقه 55 صاحب فرصت شد با ضربه ای زیبا از درون محوطه گل سوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا آرژانتین در شوک فرو برود.

حملات نیجریه ادامه یافت و در دقیقه 60 آنها در آستانه زدن گل چهارم بودند اما ضربه ایهیناچیو در آستانه ورود به دروازه توسط گلر آرژانتین مهار شد.



اما این پایان کار نبود و نیجریه به گل چهارم هم رسید. ایوبی در دقیقه 75 موفق شد با حرکتی زیبا و ضربه ای دیدنی به گوشه دروازه زننده گل چهارم باشد.

در ادامه آرژانتین تلاش زیادی برای جبران داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز خلق کرد اما اتفاق خاصی رخ نداد تا نهایتا نیجریه با نتیجه 2-4 آرژانتین را شکست دهد.

نظر شما