شناسهٔ خبر: 22512109 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

کمک رسانی در کرمانشاه پیچیده تر از بم

تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات از توزیع ۵۰ کامیون چادر و اقلام زیستی بین زلزله زدگان خبر داد و گفت: همچنین چهارشنبه ۱۰ بالگرد کمک‌های مورد نیاز آسیب‌دیدگان را توزیع خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش شفاف، مرتضی سلیمی با اشاره به این‌که مهمترین مشکل در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان عدم امنیت برای توزیع اقلام و کمک‌ها است، اظهار داشت: کالاها و کمک‌های فراوانی تأمین شده است و در صورت فراهم شدن امنیت لازم این اقلام بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر تصریح کرد: همچنین فردا چهارشنبه در قالب 10 بالگرد اقلام زیستی بین روستاهای زلزله‌زده توزیع می‌شود.

سلیمی با ابراز این‌که 50 کامیون اقلام زیستی شامل چادر، زیرانداز و... فقط از محتویات انبار هلال احمر است عنوان کرد: بنابراین هنوز آمار کالاهای اهدایی مردم را اعلام نکردیم و این اقلام نیز کمک‌های قابل توجهی را در بر می‌گیرد.

وی با تشریح گلایه مردم در عدم توزیع مناسب چادر و کمک‌ها به برخی مشکلات امدادرسانی در زلزله کرمانشاه پرداخت و خاطرنشان کرد: متأسفانه مشکلات توزیع کمک‌ها در این زلزله حتی از بم نیز پیچیده‌تر است و این مسئله باعث کندی توزیع اقلام و کمک‌ها به آسیب‌دیدگان شده است ولی خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده است با کمک نهادهای مختلف از جمله نیروهای مسلح هرچه سریعتر روند سریع توزیع چادر و اقلام زیستی بین آسیب‌دیدگان صورت می‌پذیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما