شناسهٔ خبر: 22511954 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تعادل | لینک خبر

همدردی هنرمندان خارجی با بازماندگان زلزله ایران

خبر زلزله یک‌شنبه شب در غرب کشورمان و شهر کرمانشاه خیلی زود به عنوان یکی از اخبار مهم در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت. حادثه‌یی تلخ که ناراحتی بسیاری از مردم ایران و جهان را در پی داشت و هرکس به نحوی همدردی خود را با بازماندگان این حادثه دلخراش نشان داد.

صاحب‌خبر -

 خبر زلزله یک‌شنبه شب در غرب کشورمان و شهر کرمانشاه خیلی زود به عنوان یکی از اخبار مهم در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت. حادثه‌یی تلخ که ناراحتی بسیاری از مردم ایران و جهان را در پی داشت و هرکس به نحوی همدردی خود را با بازماندگان این حادثه دلخراش نشان داد. انریکه ایگلسیاس خواننده مشهور و بسیاری از بازیگران فیلم‌ها و سریال‌های خارجی  از جمله این هنرمندان هستند.

«انریکه ایگلسیاس» خواننده معروف اسپانیایی با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود با زلزله‌زدگان در ایران و عراق ابراز همدردی کرد. به گزارش ایسنا، این خواننده معروف در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد با طرحی از پرچم ایران و عراق به شکل قلب و نوشتن کلمه «عشق» به زبان فارسی و عربی نوشته است: «همه‌ عشق، فکر و دعاهای خود را برای کسانی که در ایران و عراق از زلزله رنج می‌برند بفرستید.» صفحه اینستاگرام «انریکه ایگلسیاس» بیش از 11.5میلیون نفر دنبال‌کننده دارد و مطلبی که وی درباره زلزله اخیر در ایران و عراق منتشر کرده، ۱۳۹ هزار لایک خورده است.

ایرانی‌ها نیز با مراجعه به صفحه اینستاگرام این خواننده، از انتشار این پیام همدردی تشکر کردند.

«انریکه» با مجموع حدود ۱۴۰میلیون آلبوم و ترانه‌هایی که تاکنون از وی به فروش رفته، لقب پرفروش‌ترین هنرمند لاتین تاریخ را به خود اختصاص داده است.

او تاکنون بیش از ۲۰۰جایزه از جشنواره‌های معتبری چون گرمی، بیلبورد و امریکن موزیک اواردز و … دریافت کرده است. او همچنین نخستین بار حضور در عرصه سینما را در سال ۲۰۰۳ با فیلم «روزی روزگاری در مکزیکو» به همراه «آنتونیو باندراس»، «جانی دپ» و «سلما هایک» تجربه کرد.

 

نظر شما