شناسهٔ خبر: 22511443 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسانه ترکیه ای مدعی شد:

فشار عربستان بر رییس تشکیلات خودگردان فلسطین

آنکاراـ ایرناـ روزنامه استار ترکیه اعلام کرد: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با تحت فشار قرار دادن محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، خواستار همراهی وی با نقشه آمریکایی 'صلح خاورمیانه' در منطقه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، وبسایت روزنامه استار ترکیه در خبری نوشت: هفته گذشته محمود عباس با سفر به عربستان با ولیعهد این کشور دیدار و مذاکراتی فشرده داشت.
به نوشته این رسانه، ولیعهد عربستان در این مذاکرات محمود عباس را بر سر دو راهی همراهی پروژه آمریکایی 'صلح خاورمیانه' و یا استعفا از مقام خود قرار داده است.
استار مدعی شد: یک هفته پیش از سفر محمود عباس به عربستان، جرد کوشنر مشاور ارشد و داماد ترامپ با ولیعهد سعودی ها دیدار و مذاکره کرده بود که به نظر می رسد فشار بر رییس تشکیلات خودگران فلسطین از این دیدار ناشی شده باشد.
به نوشته روزنامه استار، این طور به نظر می رسد که نقشه صلح خاورمیانه از سوی مقامات رژیم صهیونیستی جدی گرفته شده است تا ضمن هماهنگی با برخی کشورهای عربی، اتحادی قدرتمند علیه ایران شکل بگیرد.
استار اضافه کرد: جرد کوشنر داماد ترامپ، جیسون گرینبلات مذاکره کننده ارشد ترامپ، دینا پاول معاون مشاور امنیت ملی و دیوید فریدمن سفر آمریکا در سرزمین های اشغالی مدتی است که بر روی نحوه اجرای نقشه صلح خاورمیانه کار می کنند.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخری

انتهای پیام /*

نظر شما