شناسهٔ خبر: 22510596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آرژانتین بدون مسی شکست می‌خورد

تیم ملی فوتبال آرژانتین در یک بازی دوستانه در نبود ستاره‌اش مغلوب نیجریه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سه‌شنبه شب بازی های دوستانه در نقاط مختلف جهان برگزار شد که در مهمترین بازی آرژانتین در روسیه برابر نیجریه قرار گرفت. آلبی سلسته با نتیجه تحقیرآمیز دو بر چهار مغلوب حریف آفریقایی خود شد.

آرژانتین در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش  گذاشت و اور بانگا توانست در دقیقه ۲۸ از روی ضربه آزاد به گل برسد. در ادامه باز هم آلبی سلسته به گل دست یافت و سرخیو آگوئرو اختلاف را بیشتر کرد. به نظر می رسید آرژانتین پیروزی راحتی را کسب کند اما در دقیقه آخر نیمه اول نیجریه بازی را دو بر یک کرد.

در نیمه دوم نیجریه به بازی خوب خود ادامه داد و از ضد حمله ها بهره بود. الکس آیوبی در دقیقه ۵۲ بازی را به تساوی رساند. آلبی سلسته که تنها به حمله کردن فکر می کرد دوباره دروازه اش باز شد. بازی باز این تیم و عملکرد ضعیف مدافعان آرژانتین این اجازه را به تیم حریف داد تا دو گل دیگر به ثمر برسانند. تعویض های خورخه سامپائولی در نتیجه بازی تاثیری نداشت و سرمربی آرژانتینی نخستین شکست خود را با آلبی سلسته تجربه کرد.

لیونل مسی، ستاره آلبی سلسته در این دیدار حضور نداشت. او پس از پیروزی یک بر صفر برابر روسیه با مشورت سامپائولی این کشور را ترک و به بارسلونا سفر کرد تا به اردو تیم  کاتالانی بپیوندد.

آرژانتین با این نتیجه دوباره نشان داد وابسته به ستاره‌اش است. این تیم با درخشش مسی توانست جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کسب کند.

در دیگر بازی مهم دوستانه قطر به مصاف ایسلند رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت.

انتهای پیام

نظر شما