شناسهٔ خبر: 22510546 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

با حضور آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی؛

پانزدهمین همایش استادان تفسیر حوزه برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: پانزدهمین همایش استادان تفسیر حوزه با حضور آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) مرتضی نجفی قدسی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی امشب 23 آبان ماه در همایش بزرگداشت علامه طباطبایی(ره) در دارالقرآن این مفسر کبیر قرآن کریم گفت: 5 سال است که دارالقرآن علامه طباطبایی تاسیس شده و انفاس قدسی علامه در آن جاری است.
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته عنوان کرد: بسیاری از مراجع به این مکان تشریف آورده‌اند و کلاس‌های تفسیری نیز مکررا در حال برگزاری است.
نجفی قدسی بیان کرد: دوره تفسیری المیزان نیز مدتی توسط آیت‌الله استادی برگزار شد و کلاسی نیز در قالب دوره یکساله جهت مهارت بیان تفسیر قرآن در حال برگزاری است و 200 طلبه برای حضور در این دوره گزینش شده‌اند تا برای کار تبلیغ تفسیر قرآن ممحض شوند و در این عرصه فعالیت کنند.
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی ادامه داد: برپایی همایش‌هایی ویژه استادان تفسیر حوزه و پشتیبانی از دروس و جلسات قرآنی در سطح حوزه که منجر به گسترش دروس تفسیری نیز شده از دیگر کارهای صورت گرفته است.
پانزدهمین همایش استادان تفسیر حوزه برگزار می‌شود
نجفی قدسی با بیان اینکه روزهای هشتم و نهم آذرماه، پانزدهمین همایش استادان تفسیر حوزه برگزار خواهد شد گفت: در این همایش از بیانات آیت‌الله العظمی جوادی آملی بهره می‌بریم همچنین چهارمین نشست انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه نیز با سخنرانی آیت‌الله مکارم برگزار می شود.
وی با اشاره به حماسه اربعین تاکید کرد: اربعین امسال شکوهی آفرید که نشان می‌دهد این شکوه روزافزون است و انشاء الله مسیری برای درخشش کربلا در عالم خواهد بود البته اربعینی‌ها باید سعی کنند منزلتی را که به دست آورده‌اند تا سال دیگر حفظ کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما