شناسهٔ خبر: 22510143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

نشست انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ در قم برگزار می‌شود

R7854/P1377/S6,62/CT11

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: چهارمین نشست انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی در دارالقرآن علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی نجفی قدسی امشب در مراسم بزرگداشت علامه طباطبایی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به برگزاری بزرگداشت علامه طباطبایی اظهار داشت: بیت علامه طباطبایی هم‌اکنون پنج سال است که تبدیل به دارالقرآن شده و آکنده از فضای معنویت شده است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های تفسیر متعددی در این بیت برگزار می‌شود، افزود: بسیاری از مراجع تقلید در این سال‌ها به‌طور مکرر در این بیت حضور یافته‌اند، و همچنین کلاس‌های تفسیر از جمله تفسیر المیزان توسط آیت‌الله استادی در این بیت برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی به دیگر فعالیت‌های دارالقرآن علامه طباطبایی اشاره و عنوان کرد: برگزاری همایش‌های ویژه اساتید حوزه علمیه قم از دیگر فعالیت‌های این مکان بوده که موجب گسترش دروس تفسیر حوزه علمیه هم شده است.

وی برگزاری همایش اساتید را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: پانزدهمین همایش تفسیر اساتید حوزه علمیه را در این مکان با حضور آیت‌الله جوادی آملی برگزار خواهد شد.

 نجفی قدسی ادامه داد: چهارمین نشست انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ 9 آذرماه با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

وی به حضور پرشور مردم در اربعین حسینی اشاره و ابراز کرد: اربعین حسینی هر ساله نسبت به سال گذشته شکوهی می‌آفریند که اوج آن سال‌به‌سال بیشتر می‌شود و همان طور که امام (ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد، اربعین حسینی نیز نعمت الهی است که باید آن را پاس نگاه داشت، بنابراین افرادی که به زیارت امام حسین (ع) مشرف شده‌اند باید رسالت قداست زیارت را حفظ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما