شناسهٔ خبر: 22509956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زلزله اخیر تلنگری بر نحوه ساخت و سازها بود

نماینده نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت : تخریب ساختمان های نوساز مسکن مهر در زلزله نشان داد که انتقادات وارده به این طرح ، صحیح بوده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،عضو کمیسیون عمران مجلس با فاجعه خواندن تخریب واحدهای مسکن مهر در استان زلزله دیده کرمانشاه، گفت: متاسفانه تخریب واحدهای مسکن مهر در پی این حادثه نشان داد که انتقادات وارده به این طرح نه تنها حب و بغض سیاسی نیست بلکه کاملا کارشناسی بوده است.

حسین زاده ، با بیان اینکه مسکن مهر نواقص بسیاری داشته و در زیرساخت ها با مشکلات عدیده ای مواجه بوده است، تصریح کرد: ساختمان های نوسازی که تحمل زلزله را نداشته باشند به طور حتم با معیارهای مهندسی روز ساخته نشده است.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر اینکه نگاه ها به مسکن مهر و انتقادات وارده به آن به هیچ وجه سیاسی نیست، افزود: متاسفانه تخریب واحدهای این طرح در این زلزله هدر رفت منابع ملی را رقم زد.

وی با تاکید بر اینکه اگر زلزله رخ داده در شب گذشته در نیمه ها شب به وقوع می پیوست فاجعه بوده و به مرگ تعداد بسیار زیادی از هموطنانمان می انجامید، افزود: در حال حاضر بسیاری از روستاها هنوز آواربرداری نشده و به طور حتم تعداد کشته ها بیش از تعداد اعلام شده خواهد بود.

حسین زاده ادامه داد: زلزله اخیر تلنگری بر ضرورت بازنگری در ساخت وساز ها داشت به گونه ای که رعایت اصول ایمنی و مهندسی بیش از پیش جدی گرفته شود.

انتهای پیام/ع

نماینده نقده و اشنویه گفت : تخریب مساکن مهر در کرمانشاه نشان داد انتقادات به مسکن مهر صحیح بوده است.

 

 

 

نظر شما