شناسهٔ خبر: 22509161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نتایج دور مقدماتی مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور مشخص شد

تهران- ایرنا - مسابقات قهرمانی کشور آب های آرام آقایان از صبح امروز سه شنبه 23 آبان ماه در دریاچه آزادی آغاز و نتایج دور مقدماتی آن مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از فدراسیون قایقرانی، در گروه اول دور مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر بزرگسالان محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه اول، امین بوداغی دوم و سینا زارعی از توابع تهران سوم شدند. در گروه دوم مقدماتی این ماده صادق زمانی از گیلان، پوریا شریفی از تهران و امید احمدی از زنجان اول تا سوم شدند.
در گروه اول دور مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر جوانان ابوالفضل درجزی از گیلان، علیرضا مرادی از لرستان و پوریا علیمحمدی از تهران و در گروه دوم امیر خوانساری از مازندران، سینا سبزی از خوزستان و رامتین خرمی پور از بوشهر رده های برتر را بدست آوردند.
در گروه اول دور مقدماتی کایاک دونفره 1000 متر بزرگسالان محمدرضا مقدمی و امید احمدی از زنجان، مسعود شاهپوری و سجاد فرشچی از تهران و مهران نوری و امیر آقامیرزایی از گیلان و در گروه دوم آرش قنبری و مرصاد واحدی از مازندران، محسن اسدنیا، فرامز ورمزیار و حسن صمدی از همدان و مسعود چاووشی از خوزستان رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رقابت نیمه نهایی کایاک یکنفره 1000 متر جوانان علی غفاری از آذربایجان شرقی، یاسر قره گوزلو از همدان و علی پیرای از کهکیلویه و بویراحمد اول تا سوم شدند.
در رقابت نیمه نهایی کایاک یکنفره 1000 متر بزرگسالان رضا سحرخیز از بوشهر، مجتبی شیخ میری از خوزستان و بایزدی علی نژاد از آذربایجان غربی اول تا سوم شدند.
در مسابقه نیمه نهایی کایاک دونفره 1000 متر بزرگسالان یونس چوکلی و حویر سلیمانیه از آذربایجان غربی، رضا نیاکانی و رضا سحرخیز از بوشهر و امیرحسین ممتاز و وحید میرزایی از قزوین رده های اول تا سوم را بدست آوردند.
در فینال کانوی یکنفره 1000 متر جوانان سبحان بیرانوند از لرستان، رشاد وفایی از کردستان و دانیال چشمه از تهران مقام های اول تا سوم را بدست آورند.
در فینال کایاک چهارنفره 1000 متر بزرگسالان تیم تهران با ترکیب بابک دربان، پوریا شریفی، علی ملایی و علیرضا جهان نما مقام نخست را بدست آوردند، تیم گیلان با ترکیب مهران نوری، امیر آقامیرزایی، صادق زمانی و آرش بصارت دار دوم شدند و تیم خوزستان با ترکیب علی قوی دست، میلاد اسدنیا، احسان طیبی و مرتضی غضنفر در رده سوم قرار گرفتند.
در فینال کانوی یکنفره 1000 متر بزرگسالان کیا اسکندانی از تهران اول، شاهو ناصری از کردستان دوم و علی اجاقی از کرمانشاه سوم شدند.
در فینال کایاک دونفره 1000 متر بزرگسالان نوید مومنی و عرفان منوچهری از گیلان، علی طاهری و یوسف پشتوان از مازندران و علیرضا مرادی و محمد نقدی از لرستان اول تا سوم شدند.
در فینال کانوی دونفره 1000 متر بزرگسالان رشاد وفایی و زانا ساعدی از کردستان، عبداله مشایخ و کمیل خزایی از مازندران و آرمین بحری و دانیال چشمه از تهران مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در فینال کانوی دونفره 1000 متر بزرگسالان هومن کریمی و محمد نوری از تهران توابع مقام اول، معراج محمدزاده و سروش رضویان از تهران مقام دوم و عباسی بحری پور و مهدی بحری پور از آذربایجان شرقی مقام سوم را بدست آوردند.
در فینال کایاک چهارنفره 1000 متر جوانان تیم مازندران با ترکیب مهرشاد شریفی، امیر خوانساری، محمد بالی اسلامی و مصطفی علیخانی اول، تیم تهران با ترکیب آرمین حیدرزاده، تارخ طالبی، کوروش فرجی و پارسا امیدوار دوم و تیم گیلان با ترکیب مجید زارع، نوید مومنی، عرفان منوچهری و مهرشاد تنهایی سوم شدند.
این رقابت ها عصر امروز 22 آبان ماه با برگزاری ادامه دور نیمه نهایی ادامه پیدا می کند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9129
تنظیم کننده: مهدی رهبر

انتهای پیام /*

نظر شما