شناسهٔ خبر: 22504611 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار عبداللهی خبر داد:

پخت و توزیع روزانه 40 هزار پرس غذای گرم در بین زلزله‌زدگان روستایی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: روزانه 40 هزار پرس غذای گرم برای توزیع میان روستاییان منطقه زلزله‌زده پخت می‌شود که برای انتقال این غذاها و سایر اقلام مانند چادر، پتو و لباس گرم از 2 فروند بالگرد استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -
طبخ و توزیه روزانه 40 هزار پرس غذای گرم میان زلزله زدگانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «عبادالله عبداللهی» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) درباره آخرین فعالیت‌های کمک‌رسانی این قرارگاه به زلزله‌زدگان کرمانشاه، اظهار داشت: با تقسیم کار صورت گرفته، مقرر شده تا تمام موسسات میانی این قرارگاه هر یک به طول هشتاد کیلومتر خدمات رسانی از جمله تامین تغذیه، آب، چادر، پوشاک گرم و پتو را برای مردم روستاهای حادثه دیده در منطقه برعهده بگیرند.

وی افزود: همچنین بر این اساس مقرر شد تا روزانه 40 هزار پرس غذای گرم نیز برای توزیع میان روستاییان منطقه زلزله زده طبخ شود؛ در همین رابطه دو فروند بالگرد برای تسریع در روند انتقال کمک‌های قرارگاه به روستاییان اختصاص یافته است.

سردار عبداللهی تاکید کرد: عمق فاجعه در روستاها بسیار است، لذا این مهم را می‌طلبد تا تمام دستگاه‌ها و ادارات و نهادهای مختلف برای یاری رساندن به مردم زلزله‌زده وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما