شناسهٔ خبر: 22501139 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

آیین نمادین نرمش صبحگاهی دانش آموزان همراه با خانواده‌ها در ارومیه برگزار شد

آیین نمادین نرمش صبحگاهی دانش آموزان همراه با خانواده‌ها بمناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محل دبستان امام علی (ع) ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان آذربايجان غربي، بهنام حيدري رييس اداره تربيت بدني آموزش و پرورش آذربايجان غربي در این مراسم اظهار کرد: افزايش تعامل خانواده و مدرسه در حوزه تربيت بدني و سلامت در راستاي ارتقا و حفظ سلامت همه جانبه دانش آموزان، ترويج سبك زندگي فعال و دستيابي به اهداف تربيتي از اهداف برنامه "نرمش صبحگاهي همراه با خانواده" است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه تربيت بدني آموزش و پرورش هر فرصت و وسيله اي را براي توسعه فرهنگ ورزش و سبك زندگي فعال در جامعه در راستاي موازين سبك زندگي اسلامي-ايراني غنيمت مي شمارد.

حیدری گفت: با غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان و تقويت فعاليت هاي با نشاط و جذاب در مدرسه با محوريت تعامل دانش آموزان و خانواده مي توانيم دانش آموزان را از آسيب هاي اجتماعي مختلف دور سازيم.

وی افزود: ارتقا مهارت هاي اجتماعي،شناختي و رواني-حركتي دانش آموزان نيز از تيترهاي برنامه ريزي شده براي دانش آموزان از سوي مجموعه تربيت بدني آموزش و پرورش است.

این مقام مسوول اذعان کرد: ايجاد و افزايش تعاملات بين دانش آموزان، اوليا ومدرسه در جهت شناسايي نيازهاي عاطفي و جسماني كودكان و نوجوانان را در حال پيگيري هستيم.

اسماعیل پور معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ارومیه نیز گفت: ورزش بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فقر حرکتی است.

نظر شما