شناسهٔ خبر: 22496221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

خانه تکانی در تیم ملی ایتالیا با خداحافظی کیه‌لینی، بارتزالی، ده‌روسی و بوفون

صاحب‌خبر -

چهار بازیکن شاخص تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا بعد از ناکامی این تیم در راه صعود به جام جهانی از بازی‌های ملی کناره گیری کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا قهرمان چهار دوره جام جهانی  دیشب (دوشنبه) در خانه برابر سوئد به میدان رفت و با تساوی بدون گل زمین بازی را ترک کرد تا با توجه به شکست یک بر صفر بازی رفت  از صعود به جام جهانی باز بماند.

جان لوئیجی بوفون

بعد از ناکامی بزرگ چند بازیکن شاخص تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا اعلام بازنشستگی کردند. بعد از این که جان لوئیجی بوفون خبر خداحافظی خود را اعلام کرد، دنیله ده روسی ۳۴ ساله که سابقه ۱۱۷ بازی ملی را در کارنامه خود دارد و ۲۱ گل نیز به ثمر رسانده بود، از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. او سابقه قهرمانی با ایتالیا در جام جهانی   آلمان را در کارنامه خود داشت.

دانیله ده روسی

آندرا بارتزالی نیز به جمع بازیکنانی پیوسته است که از تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش خداحافظی می‌کند. این مدافع ۳۶ ساله  که بعد از یورو ۲۰۱۶ از تیم‌ ‌ملی فوتبال خداحافظی کرده بود، با درخواست ونتورا به تیم‌ ‌ملی باز گشت   ولی بعد از ناکامی در راه صعود به جام جهانی او نیز اعلام خداحافظی کرد.

آندره آ بارتزالی

نفر بعدی جورجیو کیه‌لینی، دیگر مدافع با سابقه فوتبال ایتالیا بود که بعد از بازی از تیم‌ ‌ملی خداحافظی کرد. این مدافع ۳۳ ساله که ۹۶ بازی ملی در کارنامه خود دارد، بعد از ناکامی بزرگ فوتبال ایتالیا در راه صعود به جام جهانی از تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور خداحافظی کرد.

جورجیو کیه لینی

هر چند ونتورا اعلام کرده است که استعفا نداده است  ولی باید منتظر خبر برکناری او و حضور مربی جدیدی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا باشیم. حالا فوتبال لاجوردی پوشان باید به دنبال  حضور در یورو ۲۰۲۰ باشد تا ناکامی بزرگ در راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست فراموشی بسپارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما