شناسهٔ خبر: 22487653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ برتر تکواندو؛

صدرنشینی ورامینی ها با دو پیروزی در آغاز لیگ برتر تکواندو

لیگ برتر تکواندو باشگاهای کشور با دو پیروزی شهرداری ورامین و برتری دو تیم تازه وارد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید این رقابتها در حالی از صبح امروز به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد که ملی پوشان اجازه حضور روی «شی هاپ چانگ» لیگ برتر را نداشتند. ولی با این وجود درخشش جوانان با آتیه اجازه نداد غیبت ملی پوشان چندان به چشم بیاید. 

مهمترین بازی هفته نخست را دو تیم پاس قوامین و شهرداری ورامین برگزار کردند. تیم های دوم و سوم فصل قبل یک مبارزه جذاب را به نمایش گذاشتند که در نهایت این ورامینی ها بودند که ۶ بر ۲ پیروز از میدان خارج شدند. 

در این دیدار مهدی اسحاقی، پوریاعرفانیان، آرین محمدی، مرتضی شیری، محمدسالار وحیدی و امیرحسین ساسان شش تکواندوکار پیروز شهرداری بودند. محمدصادق قنبری و محمد صفایی هم برای پاس قوامین به پیروزی دست یافتند. 

خانلرخانی که می توانست طبق آئین نامه و به دلیل حضور تکواندوکاران خود در اردوی تیم ملی، در هفته نخست بازی نکند، اما به دلیل شرایط سخت لیگ در فصل جدید به میدان آمد و بعد از پاس قوامین، ملوان را هم با نتیجه ای مشابه شکست داد و با ۶ امتیاز در صدر جدول ایستاد. 

در غیاب دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن که بازیهای این هفته خود را به هفته های بعد موکول کرده اند، کلینیک بهبد کرج  در نخستین بازی خود در لیگ برتر ۵ بر ۳ ملوان نداجا را شکست دادند.

محمد اصلانی، علی احمدی، امیررضا نیک سرشت، امیرمحمد قهرمانی و آرش دباغ تفرشی برای بهبدکرج ۵ پیروزی کسب کردند و سه پیروزی ملوان را نیز سید مجتبی فضلی، محمدجواد رنجبر و مجتبی دهقان روی تابلو ثبت کردند. 

در آخرین بازی روز نخست این رقابتها یاسین پیش رو با هدایت یوسف کرمی برابر شمالشرق با نتیجه تساوی متوقف شد. برای یاسین پیش رو میثم اسکندری، احمدمحمدی، مهدی یوسفی و رامین حسینقلی نژاد چهار پیروزی کسب کردند. شایان گودرزی، امیررضا رضایی، نریمان مریدانی و پدارم عاشوری هم شاگردان پیروز عبدالله سیرجانی در تیم شمالشرق بودند.

نتایج کامل بازیهای هفته نخست: 

* پاس قوامین ۲  - تیم شهرداری ورامین  ۶
* کلینیک بهبد کرج ۵ –  ملوان نداجا ۳
* تعاون انقلاب شهریار یک - پالایش نفت آبادان ۷

نتایح کامل بازیهای هفته دوم: 

* پاس قوامین ۶ - تیم لوازم ورزشی کوروش۲
* یاسین پیشرو قم ۴- تیم هیات تکواندو شمال شرق۴
* تیم ملوان نداجا ۲- تیم شهرداری ورامین ۶

نظر شما