شناسهٔ خبر: 22486672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

تساوی تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا در نیمه اول

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در دیداری دوستانه در ورزشگاه خانگیNEC نایمخن هلند به مصاف ونزوئلا رفت. نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

صاحب‌خبر -
در این نیمه، اویخادا و آنخل از ونزوئلا با کارت زرد داور جریمه شدند.

گزارش نیمه نخست

دقیقه ۲: علی‌رضا جهانبخش در همان دقایق از جناح راست حرکتی را آغاز کرد و با ارسال خوبش رضا قوچان‌نژاد را در موقعیت خوب گل‌زنی قرار داد اما قوچان‌نژاد با ضربه‌ای بی‌دقت توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه ۳: ایران در این دقیقه صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه ونزوئلا شد. اشکان دژاگه این ضربه را به دیوار دفاعی ونزوئلا کوبید و در برگشت، ضربه علی‌ کریمی از کنار دروازه ونزوئلا به بیرون رفت.

در دقیقه ۷، شوت سعید عزت اللهی از پشت محوطه جریمه به راحت در آغوش فارینیز قرار گرفت.

در دقیقه ۱۴، کار تاکتیکی بازیکنان ایران در سمت راست زمین ونزوئلا به شکل بسیار خوبی صورت گرفت تا در مقابل محوطه جریمه، توپ به حاج صفی برسد. حاج صفی هم از این موقعیت استفاده کرد اما شوت محکم او در میانه راه به صورت بازیکن ونزوئلا خورد و راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه ۱۸، یک بار دیگر کار تاکتیکی بازیکنان ایران جواب داد اما باز هم بازیکنان ایران در زدن ضربه پایانی کم دقت بودند و دروازه ونزوئلا بسته ماند.

در دقیقه ۲۵، پاس خوب احسان حاج صفی به وحید امیری منجر به شوت زنی این بازیکن شد و ضربه محکم این بازیکن با فاصله اندک از دروازه ونزوئلا، به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۹، سانتر اشکان دژاگه از روی نقطه کرنر با ضربه سر سید جلال حسینی به توپ همراه شد که توپ با اختلاف اندکی بیرون رفت.

در دقیقه ۳۱، شوت روندون از فاصله‌ای حدودا ۳۰ متری از کنار دیرک دروازه ایران عبور کرد.

در دقیقه ۳۶، روی سانتر بازیکنان ونزوئلا از روی ضربه ایستگاهی و خروج اشتباه بیرانوند، توپ مقابل پای بازیکن این تیم قرار گرفت اما شوت او به سمت دروازه خالی ایران را سید جلال حسینی از روی خط برگشت داد.

در دقیقه ۴۴، سانتر ارسالی بازیکنان ایران در داخل محوطه شش قدم به امیری رسید اما هافبک ایران به جای ضربه زدن به توپ سعی در کنترل آن داشت که دروازه‌بان حریف توپ را در آغوش گرفت.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

ترکیب ایران: علی‌رضا بیرانوند، رامین رضاییان، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، سعید عزت‌اللهی، علی کریمی، اشکان دژاگه، وحید امیری، احسان حاج صفی، علی‌رضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد.

ترکیب ونزوئلا: فارینیز، هرناندز، اویخادا، چانسلور، آنخل، فیگوئرا، آراندا، آنیور، موریلو، روندون، ماچیس

نظر شما