شناسهٔ خبر: 22486160 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ادامه خدمات رسانی نیروهای امدادی به مردم سرپل ذهاب

کرمانشاه- ایرنا- حدود یک شبانه روز از زلزله سرپل ذهاب سپری شده و هم اکنون نیروهای خدماتی و امدادی مشعول ارائه خدمت در این شهرستان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتطامی، هلال احمر، علوم پزشکی و اورژانس در این شهرستان حضور دارند و مشغول ارائه خدمات به مردم هستد.
با وجود اینکه از ساعات اولیه خدمات امدادی در مناطق زلزله زده آغاز شده اما ازدحام جمعیت و میزان نیاز مردم باعث شده خدمات جوابگوی نیاز مردم زلزله زده نباشد.
قطعی برق، آب، تلفن و گاز نیز از دیگر مشکلاتی است که مردم آسیب دیده با آن دست و پنجه نرم می کنند.
نیروهای امدادی و پرسنل نیروهای مسلح از صبح امروز کار امداد رسانی را آغاز کرده اند و نسبت به توزیع چادر، آب آشامیدنی و مواد غذایی بین مردم اقدام کردند.
از صبح امروز مسئولان ارشد کشوری و لشکری نیز در سرپل ذهاب حضور یافته و بر نحوه خدمات رسانی به مردم نظارت داشتند.
فرمانده نیروی انتظامی و وزیران کشور و بهداشت درمان و آموزش پزشکی علاوه بر حضور در مناطق زلزله زده و بازدید از روند ارائه خدمات امدادی در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان نیز شرکت کردند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
8066/1354
خبرنگارحسین زاده ** انتشاردهنده:پروانه امانی

انتهای پیام /*

نظر شما