شناسهٔ خبر: 22485122 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

رئال مادرید و بارسلونا در جام جهانی ۲۰۱۸ چند نماینده دارند؟

منبع: وب سایت برنامه نود

در حال حاضر صعود ۲۸ تیم به جام جهانی قطعی شده است که تا فردا شب تکلیف چهار تیم دیگر هم مشخص می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رئال مادرید و بارسلونا، دو تیم برتر فوتبال اسپانیا در ۲۸ تیم صعود کرده تا این لحظه، نمایندگان زیادی دارند و طبیعتا هواداران این دو تیم هم می توانند بازیکنان محبوبشان را در مسابقات روسیه که تابستان آینده برگزار می شود، تماشا کنند.

پیکه، آلبا، بوسکتس، سرجی روبرتو و آندرس اینیستا (اسپانیا)، دینیه و اومتیتی (فرانسه)، ترشتگن (آلمان)، آندره گومز و سمدو (پرتغال)، فرمالن (بلژیک)، مسی و ماسکرانو (آرژانتین)، پائولینیو (برزیل)، لوئیز سوارز (اروگوئه) و راکیتیچ (کرواسی) نمایندگان قطعی بارسلونا در این مسابقات خواهند بود. از سویی بازیکنانی نظیر دلوفئو، الیکس ویدال، دنیس سوارز، پاکو آلکاسر، عثمان دمبله، رافینیا (که مصدوم است) باید منتظر اتفاقات ماه های آتی باشند و امیدوار باشند که نظر مربیان تیم های ملی در مورد حضور انها در لیست عوض شود. به هر صورت اگر اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد و بازیکنان مذکور مصدوم نشوند، بارسلونا حداقل شانزده نماینده قطعی در مسابقات جام جهانی خواهد داشت.

کارواخال، راموس، ناچو فرناندز، آسنسیو و ایسکو (اسپانیا)، واران (فرانسه)، کیلور ناواس (کاستاریکا)، مارسلو و کاسمیرو (برزیل)، کروس (آلمان)، اشرف حکیمی (مراکش)، رونالدو (پرتغال)، مودریچ و کواچیچ (کرواسی) اگر مصدوم نشوند قطعا در مسابقات  جام جهانی حضور خواهند داشت. از سویی بازیکنانی مثل وایخو، لوکاس وازکز، سبایوس و مایورال (اسپانیا)، تئو هرناندز (اسپانیا یا فرانسه) در ماه های آتی ممکن است شرایطشان تغییر کند. در هر صورت رئال مادرید چهارده نماینده قطعی در این مسابقات خواهد داشت یعنی دو تا کمتر از رقیب دیرینه.

البته طی شش ، هفت ماه آینده ممکن است در مورد شرایط مصدومیت یا سلامتی بازیکنان مذکور تغییراتی ایجاد شود به طور مثال هر چند که دمبله در حال حاضر مصدوم است و دشام گزینه های دیگری به جای وی پیدا کرده اما شاید تا آن زمان با درخشش در بارسا نظر سرمربی تیم ملی فرانسه را نسبت به خود تغییر دهد.

نظر شما