شناسهٔ خبر: 22477327 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بنن از یهودیان خواست به "جنگ" او با تشکیلات جمهوری خواهان بپیوندند

استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از یهودیان این کشور خواست تا به "جنگ او علیه تشکیلات حزب جمهوری خواه" این کشور بپیوندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، استیو بنن، از اعضای "سازمان صهیونیستی آمریکا" خواست در جنگ او علیه رهبران جمهوری خواهی که به گفته بنن بر سر راه برنامه‌های دونالد ترامپ مانع‌تراشی می‌کنند، "شریک" او باشند.

بنن که اکنون مدیریت وبسایت راستگرای "بریتبارت" را به دست دارد این درخواست را در یک سخنرانی در مراسم سالانه اعطای جوایز این سازمان در شهر نیویورک که در آن چند تن از کارمندان فعلی و سابق دونالد ترامپ نیز شرکت داشتند، مطرح کرد.

بنن با متهم کردن دشمنانش در تشکیلات جمهوری خواهان به "سیاسی بازی" گفت: ما قصد رهبری یک جنبش شورشی علیه تشکیلات جمهوری خواهان را داریم.

او ادامه داد: با این بازی‌ها بود که ما به توافق با ایران رسیدیم. این طور بود که ما هنوز به دولت آمریکا اجازه می‌دهیم تا کسانی را تامین مالی کند که دستشان به خود شهروندان یهوی آغشته است.

با وجود آن که سازمان یهودی آمریکا از استیو بنن تا حد زیادی حمایت کرده اما دیگر رهبران یهودی نگرانی‌هایی را در مورد او و رسانه‌اش یعنی بریتبارت که در میان برخی نژادپرستان سفید پوست، یهودی ستیزان و به اصطلاح حامیان راست آلترناتیو محبوبیت دارد، مطرح کرده‌اند.

بنن که در ماه اوت کاخ سفید را ترک کرد اکنون تلاش می‌کند تا برای شکست دادن چند سناتور جمهوری خواهی که آنها را به مسدود کردن دستورکار ترامپ متهم کرد، پول جذب کند.

او گفت: رئیس جمهور ترامپ نیازمند حمایت ما است. ما یک ملت در حال جنگ هستیم. این جنگ تنها زمانی برای ما پیروزی خواهد داشت که ما با هم متحد شویم. به عنوان شریک هم کار کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما