شناسهٔ خبر: 22466700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

باور و اعتقاد جدی دستگاه تعلیم و تربیت، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دستگاه تعلیم و تربیت نسبت به حفظ ارزش های انقلاب اسلامی باور مدار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا جهان، در یادواره شهداء «سوره های سرخ» دبیرستان شاهد فاطمه زهرا(س) سمنان افزود: دستگاه تعلیم و تربیت، زحمتکش و خادم بوده و همواره حامی شهیدان است .

وی با اشاره به اینکه شعار سال تحصیلی مدارس استان سمنان در سال‌های اخیر با محوریت نماز و ترویج این فریضه مهم دینی بوده است، گفت: امسال نیز «نماز، ورزش، مهارت؛ رمز و راز سعادت» به عنوان شعار سال تحصیل جدید مدارس برگزیده شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: باور و اعتقاد جدی دستگاه تعلیم و تربیت حفظ ارزش های انقلاب و اسلام می باشد و 10 هزار معلم  ولایتمدار استان در دولت تدبیر و امید بطور جد برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی زحمت می کشند.

جهان با بیان اینکه آموزش وپرورش استان در طول 4 سال گذشته در اعزام راهیان نور بسیارموفق عمل کرده است، گفت: برای اولین بار در استان، فرهنگنامه شهدای معلم به چاپ رسید و تقدیم خانواده های شهدای فرهنگی شد.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار مستند " بابا آب داد" زندگی شهید فرهنگی رونمایی و اکران شد، افزود: مستند " بابا آب داد" نگاهی عمیق به بخشی از زندگی معلم شهید «موسی الرضا سعدی» از شهدای گرانقدر روستای «ابرسج» شاهرود است که برترین مستد صدا و سیمای  کشور انتخاب شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با تاکید بر اینکه معلمان شهید حججی را دوست دارند و عاشق او هستند، گفت: آموزش وپرورش زحمتکش و باور مدار نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی است.

جهان خطاب به دانش آموزان دختر دبیرستان فاطمه زهرا(س) شاهد سمنان اظهارکرد: شما باید خودتان رابرای زندگی آینده آماده کنید و زمانی این امر اتفاق می افتد که ارزش های مقدس دینی و اسلامی را باورکرده باشید.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید همواره در مسیر شهداء قدم برداریم، خاطرنشان کرد: آن چیزی که امروز فرهنگ شهادت را زنده نگه داشته است، اهتمام دولتمردان به این فرهنگ است.

نظر شما