شناسهٔ خبر: 22465455 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چند خبر انتظامی استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- کشف 230دستگاه تلفن آیفن و 12 فقره سرقت و توقیف 46تن برنج قاچاق از جمله اخبار انتظامی دریافتی ایرنا در روز یکشنبه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی 'شهید صلاحی' دشتستان در حین کنترل وسایل نقلیه عبوری تعداد 2 دستگاه تریلر مشکوک به حمل کالای قاچاق را توقیف کردند.
سرهنگ سید جواد رضوی روز یکشنبه افزود: در بررسی ماموران از خودرو های توقیفی تعداد یک هزار و 150 کیسه 40 کیلو گرمی برنج خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک مثبت گمرکی که در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود کشف شد.
وی با بیان اینکه ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال است گفت:در همین ارتباط 2 نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی اظهارداشت: در راستای برخورد قاطع با سرقت و جلب رضایت شهروندان با تلاش های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی در 48 ساعت گذشته 6نفر سارق شناسایی و دستگیر شده است.
رضوی گفت: سارقان در بازجویی ها و تحقیقات اولیه پلیس به ارتکاب 12فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان همچنین از توقیف 17 دستگاه خودرو شوتی ( تندرو ) حامل کالای قاچاق طی 72 ساعت گذشته در محورهای این شهرستان خبر داد.
رضوی با بیان اینکه از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق شامل مواد غذائی، لوازم برقی ، یدکی خودرو و آشپزخانه به ارزش 950 میلیون ریال کشف شده است اظهارداشت: در همین ارتباط 20 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضائی شدند.
** فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه استان بوشهر نیز گفت: 230 دستگاه گوشی موبایل به ارزش سه میلیارد ریال توسط ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) این شهرستان کشف شد.
سرهنگ سهام صالحی درگفت وگو با ایرنا افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، حین کنترل محور بندرعباس به عسلویه به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از اتوبوس یادشده تعداد 230 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه مدل ایفن که به طرز ماهرانه ای در جلو و کنار باک خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
سرهنگ صالحی گفت:در همین ارتباط 2 نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه کالای کشف شده به دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی منتقل شدند.
7212/7207/ 6045** خبرنگاران :عباس بحرانی و عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد

انتهای پیام /*

نظر شما