شناسهٔ خبر: 22465047 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بهترین گوشی‌های موبایل چینی با قیمت زیر 100 دلار (آبان 96) + عکس

در ادامه، بهترین گوشی های موبایل چینی بازار با قیمت کمتر از 100 دلار که علاوه بر طراحی مناسب، قدرت پردازشی بالا و امکانات مناسبی دارند را معرفی خواهیم کرد. اپو قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی از گوشی جدید خود رونمایی کند. نام میان رده جدید چینی‌ها، اپو A79 می‌باشد. امروز تصاویری از این گوشی در وبسایت TENAA منتشر شد که ما را با ظاهر میان رده جدید چینی‌ها آشنا می‌کند. در روزهای اخیر خبرهای زیادی در مورد پرچمداران سال 2018 سری اس سامسونگ منتشر شد. در این خبرها به مشخصات و ظاهر احتمالی پرچمدارن جدید سامسونگ اشاره شده است. امروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ علاوه بر رونمایی از گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس ، نسخه اقتصادی پرچمدار خود با نام گلکسی اس 9 مینی را نیز معرفی خواهد کرد. وزیر ارتباطات در واکنش به انتقاد کاربران در رابطه با تعرفه‌ی جدید اینترنت اعلام کرد که کاربران نیازی به خرید حجم یا پرداخت هزینه‌ اضافه نخواهند داشت. کاربران زیادی از اواخر شب گذشته 23 آبان 96 با اختلال در تلگرام مواجه شده‌اند. اما علت این عدم دسترسی و قطعی تلگرام ، فیلتر تلگرام است و یا دلایل دیگری دارد؟ زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم. حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم. بالاخره انتظارات به پایان رسید و موزیلا مرورگر جدید خود موسوم به فایرفاکس کوانتوم را از فاز بتا خارج و برای عموم کاربران منتشر کرد. موزیلا ادعا می کند که فایرفاکس کوانتوم نسبت به فایرفاکس قدیمی دو برابر سرعت بیشتری دارد و با این حساب سریع ترین مرورگری است که تا حالا برای مشتریان خود منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گجت نیوز، لیست بهترین گوشی های موبایل چینی با قیمت کمتر از 100 دلار را با گوشی خاص لیگو کیکا میکس آغاز می‌کنیم؛ جایی که صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS و فول اچ دی دستگاه از سه جهت به صورت بدون حاشیه طراحی شده و کاربران با پرداخت 99.99 دلار، می‌توانند محصولی مشابه شیائومی می میکس را خریداری کنند.

اگرچه ما با محصولی ارزان‌قیمت را به رو هستیم، اما سازندگان از سخت افزاری قدرتمند استفاده کرده‌اند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به تراشه MT6750T مدیاتک، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد. به علاوه، کاربران می‌توانند لحظات شیرین خود را با دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی ثبت کنند.

لیگو کیکا میکس – Leagoo KIICAA Mix

لیگو کیکا میکس همراه با پوشش محافظ گوریلا گلس 4، یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 7.0 نوقا و پشتیبانی از شبکه 4G LTE و باند 20 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
شیائومی ردمی نوت 5 ای – Xiaomi Redmi Note 5A

ردمی نوت 5 ای یکی دیگر از محصولات قدرتمند و خوش‌ساخت موجود در بازار است که پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران خواهد بود. این تلفن هوشمند به نمایشگری 5.5 اینچی و IPS با وضوح اچ دی تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 425 با پردازنده 1.4 گیگاهرتزی در کنار 2 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه ردمی نوت 5 ای می‌توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی، MIUI V9 بر اساس اندروید 7.0 نوقا و پشتیبانی از 4G LTE (و همچنین باند 20) اشاره کرد.
شیائومی ردمی 4 ایکس – Xiaomi Redmi 4X

اگرچه شیائومی ردمی 4 ایکس بر خلاف سایر گوشی های موجود در این لیست کمی بیشتر از 100 دلار قیمت دارد، اما ارزش خرید آن بسیار بالاست.

ردمی 4X در دو نسخه مختلف با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و تراشه اسنپدراگون 435 به فروش می‌رسد. به علاوه، محتوا از طریق نمایشگر 5 اینچی IPS و اچ دی همراه با شیشه خمیده 2.5D پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از 4G LTE که شامل باند 20 نیز می‌شود، دیگر موارد قابل توجه در رابطه با این گوشی هستند.
شیائومی ردمی 5 ای – Xiaomi Redmi 5A

شاید تصور کنید محصولات شیائومی بیش از سایر سازندگان در این لیست قرار گرفته‌اند. اما واقعا معرفی بهترین گوشی های موبایل چینی با قیمت کمتر از 100 دلار کار آسانی نیست.

اسمارت فون پیش رو همراه با تراشه اسنپدراگون 425، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. به این موارد، پشتیبانی از شبکه 4G LTE را هم باید اضافه کرد. هرچند، در این گوشی باند 20 پشتیبانی نخواهد شد.

در رابطه با دوربین نیز سازندگان از سنسوری 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در بخش پشتی و سنسوری 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در بخش جلویی استفاده کرده‌اند تا ثبت تصاویر باکیفیت امکان‌پذیر باشد.
کوبوت نوت پلاس – Cubot Note Plus

کوبوت نوت پلاس به صفحه نمایش 5.2 اینچی و کم حاشیه تجهیز شده تا باز هم رد پای این زبان طراحی جدید در دنیای گوشی های ارزان‌قیمت دیده شود. هرچند، این به معنی قدرت پایین دستگاه نبوده و تراشه MT6737T با پردازنده اورکلاک‌شده، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، از مهم‌ترین قابلیت‌های این تلفن هوشمند محسوب می‌شود.

بر خلاف سایر گوشی های موجود در لیست، در بخش پشتی، کوبوت نوت پلاس به دوربین 13.1 مگاپیکسلی سونی Exmor با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تجهیز شده و دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی نیز مسئولیت ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد. به علاوه، خریداران این گوشی از سنسور اثر انگشت پشتی، باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی و شبکه 4G LTE با پشتیبانی از باند 20 بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما