شناسهٔ خبر: 22456194 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آذر ماه؛ فصل بازگشت پرفروش‌ها

R1369/P1356/S4,39/CT1

سه نمایش «لامبورگینی»، «شیرهای خان بابا سلطنه» و «پسران تاریخ» از آثار موفق تئاتر ۹۶ قرار است در آذرماه سال جاری بار دیگر روی صحنه روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در آستانه رسیدن به ماه آذر به نظر می‌رسد تب و تاب تئاتر تهران به جای تولید آثار جدید به سمت تکرار آثار موفق در گیشه پیش می‌رود.

سیامک صفری قرار است نمایش پرحاشیه «لامبورگینی» را با عنوان تازه «لامبورگینی 2» در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه برد. نمایش «لامبورگینی» به عنوان نمایش افتتاحیه سالن شماره دو شهرزاد با حضور سیامک صفری و اشکان خطیبی و البته حواشی حمید صفت روی صحنه رفت و از آثار پرفروش سال 96 است. حال به نظر می‌رسد اشکان خطیبی در پروژه جدید صفری نیست و جای او را یک بازیگر زن پر خواهد کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که نقش مقابل سیامک صفری را به یک بازیگر غیرتئاتری با فالوئر میلیونی در اینستاگرام سپرده است.

در سوی دیگر، افشین هاشمی قصد دارد بار دیگر نمایش «شیرهای خان بابا سلطنه» را در شهرزاد روی صحنه برد. این نمایش نیز با استقبال خوب مخاطب روبه‌رو بود و حتی برخلاف رویه غیررقابتی جشنواره آیینی-سنتی، برای گلاب آدینه در نقش سیاه تقدیر و تجلیل به همراه داشته است.

در ایرانشهر نیز «پسران تاریخ» اثر خوش‌ساخت اشکان خیل‌نژاد بار دیگر در ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

در تماشاخانه پالیز نیز نمایش «دریبل» نوشته داریوش علیزاده به کارگردانى سعید دشتى و تهیه‌کنندگى مهدی سلسله برای سه روز دیگر تمدید شده است. در این نمایش صحرا اسدالهی، رایکا ابراهیمی، نادر فلاح، داریوش علیزاده، پریچهر قنبری، نیما شعبان نژاد، پوریا شکیبایى ایفاى نقش مى‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما