شناسهٔ خبر: 22454648 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

احتمال پیوستن «نیمار» به رئال مادرید

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مارسلو بچلر، خبرنگار برزیلی که در تابستان برای اولین بار موضوع علاقه نیمار به ترک تیم فوتبال بارسلونا و پیوستنش به پاری‎سن ژرمن را مطرح کرده بود، این بار ادعایی جدید درباره این بازیکن دارد.

او در گفتگو با اونداسرو گفت: زندگی در پاریس برای نیمار آن طور که انتظار داشته پیش نرفته است و کم‎کم شروع کرده به سرزنش خودش برای ترک بارسا و پیوستن به این تیم. بزرگ‎ترین مشکل او رختکن و بازیکنان پی‎اس‎جی هستند. در این تیم بازیکنان مطرح زیادی وجود دارد، مثل ادینسون کاوانی و آنخل دی‎ماریا. این بازیکنان در ماه‌های اول حضور نیمار در این تیم با اخلاق او مشکل پیدا کردند و تحمل این بازیکن برزیلی برایشان سخت شده است. به غیر از این بازیکنان، اونای امری هم از نیمار راضی نیست و این کار را برای او سخت‎تر کرده است. سران تیم هم این را اعلام کردند که تا قبل از جدایی نیمار از این تیم به هیچ بازیکنی اجازه رفتن نمی‌دهند.

اخیرا صحبت از پیوستن احتمالی نیمار به رئال مادرید مطرح است که البته بچلر آن را رد نکرده است: احتمال بازگشت به بارسا غیرممکن است و در واقع احتمال پیوستن به رئال مادرید برای او بیشتر وجود دارد. مخصوصا که خود نیمار هم این موضوع را خیانت نمی‎داند. اما در حال حاضر این صحبت‌ها فقط گمانه‎زنی هستند و او حداقل تا پایان قراردادش نمی‎تواند از تیم پاریسی جدا شود.

نظر شما