شناسهٔ خبر: 22449838 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

تصاویر و ویژگی‌های گوشی وان‌پلاس ۵T فاش شد

تصاویری از گوشی وان‌پلاس 5T پیش از رونمایی رسمی از آن منتشر شد. این تصاویر توسط ZDNet Germany به عنوان گوشی‌هایی که به‌زودی ارائه خواهند شد به همراه گوشی‌های دیگری چون گلکسی S8 و شیائومی می میکس 2 منتشر شده است. با وجود این تصاویر می‌توان با اطمینان بیشتری از ویژگی‌های محصول جدید وان‌پلاس صحبت کرد. وزیر ارتباطات در واکنش به انتقاد کاربران در رابطه با تعرفه‌ی جدید اینترنت اعلام کرد که کاربران نیازی به خرید حجم یا پرداخت هزینه‌ اضافه نخواهند داشت. کاربران زیادی از اواخر شب گذشته 23 آبان 96 با اختلال در تلگرام مواجه شده‌اند. اما علت این عدم دسترسی و قطعی تلگرام ، فیلتر تلگرام است و یا دلایل دیگری دارد؟ زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم. حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم. بالاخره انتظارات به پایان رسید و موزیلا مرورگر جدید خود موسوم به فایرفاکس کوانتوم را از فاز بتا خارج و برای عموم کاربران منتشر کرد. موزیلا ادعا می کند که فایرفاکس کوانتوم نسبت به فایرفاکس قدیمی دو برابر سرعت بیشتری دارد و با این حساب سریع ترین مرورگری است که تا حالا برای مشتریان خود منتشر کرده است. پیش بینی زمان وقوع زلزله و شدت آن یکی از آرزوهای قدیمی بشر بوده و حالا ممکن است با کمک هوش مصنوعی این امکان فراهم شود. در سال های اخیر سونی از معدود شرکت هایی بوده که در مقابل استفاده از دوربین دوگانه در تلفن های هوشمند خود مقاومت کرده. ولی اخیراً بنچمارکی از یک موبایل سونی در GFXBench منتشر شده که نشان از تغییر سیاست های سونی در این مورد دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آ نلاین به نقل از آی تی رسان، در خصوص طراحی وان‌پلاس 5T تقریبا همه پیش‌بینی‌ها و شایعات درست از آب در آمده‌اند. در این زمینه با دستگاهی مواجه هستیم که با صفحه نمایش 6 اینچی و کیفیت 1080 در 2160 و همچنین نسبت تصویری 18:9، شباهت زیادی به اوپو R11s دارد. اندازه این گوشی 156.1 در 75 در 7.3 میلی‌متر و وزن آن 162 گرم است؛ با توجه به این تفاسیر اندازه این محصول تفاوت چندانی با سری پیشین خود یعنی وان‌پلاس 5 ندارد و بی‌حاشیه بودن صفحه نمایش کمک زیادی به حفظ این اندازه و ارایه صفحه نمایش بزرگ‌تر کرده است. تغییر دیگر در طراحی وان‌پلاس 5T مربوط به حسگر اثر انگشت آن است که برعکس وان‌پلاس 5 این بار در پشت دستگاه تعبیه شده است.

به جز ویژگی‌های گفته شده، شاهد تغییر زیادی در این محصول نسبت به وان‌پلاس 5 نیستیم. استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835، دوربین دوگانه با قابلیت گرفتن تصاویر پرتره، باتری 3300 میلی‌آمپری و سیستم عامل اکسیژن بر پایه اندروید نوقا گواهی بر این مدعاست. با ارائه مدل‌های 6/64 و 8/128 گیگابایتی، شاهد عدم تغییر در میزان رم و حافظه داخلی دستگاه نیز هستیم.

هنوز قیمت نهایی این محصول مشخص نشده است، اما مطمئنا کمی از وان‌پلاس 5 گران‌تر خواهد بود. وان‌پلاس 5T طی هفته جاری و در تاریخ 16 نوامبر رونمایی و کار عرضه از 21 نوامبر آغاز خواهد شد.

نظر شما