شناسهٔ خبر: 22380104 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری اختتامیه پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: همزمان با دهه وقف مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان اصفهان در مقبره علامه مجلسی(ره) برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از صفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمد هادی روح الامینی اظهار کر:: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در ستاد بزرگداشت دهه وقف شهرستان اصفهان در دهه وقف باهمکاری و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان اصفهان در جوار مقبره علامه مجلسی(ره) برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مراسم که روز پنجشنبه 2 آذرماه برگزار می‌شود از مربیان قرآنی که در سال گذشته در اجرای این طرح با ادارات اوقاف و امور خیریه همکاری کرده‌اند تجلیل و همچنین از قرآن پژوهان برتر نیز تقدیر به عمل می‌آید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان در ادامه به اجرای دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه وقف در شهرستان اصفهان اشاره کرد و گفت: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای اصفهان به همراه قرائت دعای زیارت عاشورا، نواختن زنگ دهه وقف در مدارس برپایی خیمه‌های معرفت، برگزاری آیین‌های غبار روبی و عطر افشانی حرم مطهر امامزادگان جلیل القدر، برگزاری همایش تجلیل از واقفان نیک اندیش و اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و.... از جمله برنامه‌هایی هستند از 25 آبان ماه لغایت 5 آذرماه سال جاری و همزمان با دهه وقف در سطح شهرستان اصفهان اجرا می‌شود.

نظر شما