شناسهٔ خبر: 22365888 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پیدا شدن دست‌نوشته پس از مرگ مشکوک کارمند هتل

پیدا شدن دست‌نوشته کارمند هتل که پس از مشاجره با همکارش جان خود را از دست داده‌است، پرونده را وارد مرحله‌ای تازه‌ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، روز شنبه اول مهرماه امسال بود که قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد ۳۱ ساله‌ای به نام حمید در بیمارستان سوم شعبان با خبر و راهی محل شد. بررسی‌ها نشان داد، حمید لحظاتی قبل از اینکه به کما برود، دستنوشته‌ای از خود به‌جا گذاشته و در آن نوشته بود که شامگاه ۲۴ شهریور ماه با یکی از همکارانش به نام حامد درگیر و در راه خانه حالش بد و به بیمارستان منتقل شده است.

همزمان با ادامه تحقیقات، همسر حمید از همکار شوهرش شکایت کرد و مدعی شد او باعث مرگ شوهرش شده است. بدین ترتیب قاضی مدیر روستا حامد را برای تحقیقات به دادسرا احضار کرد. حامد صبح دیروز در دادسرا ماجرای درگیری با حمید را شرح داد. 

وی گفت: من و حمید مدتی است همکار هستم. من در رستوران هتل کار می‌کردم و حمید رزرویشن هتل بود و چند زبان خارجی هم مسلط بود.

ما با هم دوست بودیم و گاهی هم شوخی می‌کردیم، اما هیچ زمانی با خانواده یکدیگر شوخی نکردیم. روز حادثه مسافر عربی به هتل آمد. مسافر عرب، مرد پولداری بود که قبل از این هم چند باری به هتل ما آمده بود. حمید به من گفت دخترم را به ازدواج این مرد عرب پولدار در بیاورم.

خیلی ناراحت شدم و به او تذکر دادم درباره خانواده‌ام شوخی نکند که حمید گفت نه جدی می‌گویم که با هم درگیر شدیم.

ما یقه به یقه شدیم که همکاران دیگرمان میانجیگری کردند و درگیری ما تمام شد. ساعتی بعد ما با هم آشتی کردیم و حتی حمید بابت این شوخی از من عذرخواهی کرد و بعد هم چند پرس غذا از رستوران خرید و با کرایه کردن خودرویی به خانه‌اش رفت تا اینکه نیم ساعت بعد با مدیر داخلی هتل تماس گرفتند و اعلام کردند حمید داخل تاکسی حالش بد و به بیمارستان منتقل شده است.

همزمان با ادامه تحقیقات، قاضی مدیر روستا فیلم درگیری مرد فوت شده با همکارش را برای بررسی در اختیار پزشکی قانونی قرار داد. پزشکی قانونی پس از بررسی فیلم درصد تقصیر حامد را در فوت همکارش مشخص می‌کند. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما