شناسهٔ خبر: 22321828 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

سینمای جهان

زاخاری لوی در خدمت شزم

زاخاری لوی به کمک صنعت سینما می‌آید تا داستان قدیمی و کلاسیک شزم امکان تولید پیدا کند. به دنبال موفقیت بالای فیلم‌های ابرقهرمانانه و کمیک استریپی، حالا نوبت شزم است که به دیدار تماشاگران سینما بیاید. شرکت فیلمسازی دی‌سی مووی که امتیاز ساخت فیلم‌های سینمایی تعدادی از کاراکترهای ابرقهرمان را در اختیار دارد، تهیه‌کننده اصلی این اکشن فانتزی ماجراجویانه است. کمپانی برادران وارنر هم در ساخت این فیلم با شرکت دی‌سی مووی همکاری می‌کند. در نسخه سینمایی، زاخاری لوی در نقش کاراکتر کاپیتان مارول بازی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

داستان فیلم درباره نوجوانی عادی به نام بیلی باتسون است که با به زبان آوردن کلمه شزم تبدیل به جوانی با قدرت مافوق طبیعی می‌شود. دیوید اف سندبرگ، کارگردانی شزم را به عهده دارد. تماشاگران سینما ماه گذشته، شاهد نمایش موفقیت‌آمیز درام ترسناک او آنابل بودند.

به نوشته ورایتی، موفقیت بالای مالی همین فیلم باعث شد، کارگردانی شزم به او سپرده شود. تهیه‌کنندگان فیلم گفته‌اند، کلید فیلمبرداری آن را زمانی می‌زنند که بازیگر خوبی برای نقش بیل نوجوان پیدا کنند. به این ترتیب، کار ساخت فیلم تا زودتر از فصل زمستان آغاز نخواهد شد. قبل از این، دواین جانسن ورزشکار معروف و قهرمان اکشن تازه سینما، برای بازی در نقش منفی شزم انتخاب شده بود. او که به راک هم معروف است، در نقش دشمن دیرینه این ابرقهرمان ظاهر می‌شود. نام کاراکتر منفی فیلم، بلک آدام است که از قدرت شیطانی زیادی برخوردار است، اما مثل دیگر فیلم‌های ابرقهرمانانه، این کاراکتر منفی هم حال و هوایی کاریکاتور گونه دارد و شبیه بدمن‌های خبیث فیلم‌های اکشن نیست. زاخاری لوی که بیشتر برای کمدی‌های تلویزیونی خود بین تماشاگران شهرت دارد، با دنیای کمیک استریپ‌ها بیگانه نیست. او در دو فیلم ابرقهرمانانه تور شرکت مارول، یکی از نقش‌های مکمل را بازی کرده است.

کیکاوس زیاری

جام‌جم

نظر شما