شناسهٔ خبر: 22318579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حاشیه روی رینگ؛ آغاز نشست پرحرف و حدیث فدراسیون بوکس برای انتخاب سرمربی

تهران - ایرنا - نشست پر حرف و حدیث کمیته فنی فدراسیون بوکس در حالی آغاز شد که برخی چهره های مطرح در آن حضور ندارند و اعضای این کمیته نیز حکمی دریافت نکرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فدراسیون بوکس که از چندی پیش و پس از کناره گیری «احمد ناطق نوری» با سرپرستی «افشین داوری» اداره می شود، شرایط عجیبی را سپری می کند.
در حالی که انتظار می رفت تغییرات در بدنه مدیریتی این فدراسیون شرایط را بهبود ببخشد، اما در این فدراسیون اتفاقات عجیبی رخ می دهد.
نشست کمیته فنی این فدراسیون در حالی ظهر امروز (شنبه) در راستای انتخاب سرمربی تیم ملی آغاز شد که «روح اله حسینی» مدیر پیشین تیم های ملی، نایب رئیس فدراسیون رئیس کمیته فنی قبلی و همچنین «علی استکی» که در چند دوره مختلف عضو کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و کمیته فنی بود، نیز به این نشست دعوت نشده اند.
در حالی که سرپرست فدراسیون، این جلسه را نشست کمیته فنی عنوان می کند که هیچکدام از اعضای آن حکمی دریافت نکرده اند. (یکی از اعضای کمیته فنی در گفت وگو با ایرنا این خبر را تایید کرد)
اکنون تنها اکبر احدی، علی مظاهری و افشین داوری در جلسه هستند و تا ساعتی دیگر اکبر احدی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران معرفی خواهد شد.
این در حالی است که «حسین نهرودی» مدیر تیم های ملی از برگزاری چنین نشستی ابراز بی اطلاعی کرده است و حتی وی نیز تا این لحظه در جلسه حضور ندارد.
به نظر می رسد سرپرست فدراسیون بوکس انتخاب احدی را قطعی کرده و تنها می خواهد رای کمیته فنی را که البته آن نیز به صورت رسمی تشکیل نشده است، بگیرد.
پیش از این «باربارو خیمنز» کوبایی هدایت تیم ایران را برعهده داشت و به دنبال تغییر نگرش و جوانگرایی در تیم ملی بود که سرپرست فدراسیون با تعطیل کردن اردوها که بسیار طولانی شد، شرایط را به گونه ای رقم زد تا این مربی قید ادامه فعالیت در ایران را بزند.
در حالی که منابع مطلع از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس در آذرماه خبر می دهند، انتخاب سرمربی از سوی سرپرست اقدام عجیبی تلقی می شود، چرا که شاید رئیس بعدی فدراسیون قصد همکاری با «اکبر احدی» را نداشته باشد.
سرپرست فدراسیون امروز اعلام کرد که مسابقات قهرمانی کشور در سنندج با کمترین حاشیه برگزار شد. این در حالی است که نقض قوانین متعدد در این رویداد بارها اعتراض بسیاری از مربیان تیم های مختلف را به همراه داشته است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان** انتشار:خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما