شناسهٔ خبر: 22314032 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در مراسم راهپیمایی13 آبان؛

شمخانی: استفاده آمریکا از ابزارهای شکست خورده تهدید و تحریم بر علیه ایران تاثیری ندارد

تهران-ایرنا- دبیر شورای عالی امنیت ملی استفاده آمریکا از ابزارهای شکست خورده تهدید و تحریم بر علیه جمهوری اسلامی ایران را فاقد تاثیر گذاری بر اراده آن دانست و گفت: مسیر حفظ و ارتقای قدرت دفاعی ایران وبالندگی نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و بسیج و تداوم ایفای نقش منطقه ای فعال در مبارزه با تروریسم و دفاع از ملت مظلوم منطقه غیر قابل تغییر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی شمخانی امروز - شنبه - در جمع پرشور راهپیمایان مراسم 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مقابل لانه جاسوسی آمریکا افزود: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران برپایه ظرفیت های بومی و تجربیات هشت سال دفاع مقدس و در اوج تحریم های ظالمانه علیه کشور ایجاد شده و دانشمندان انقلابی ایران اسلامی نشان داده اند که هرگر پشت سد تحریم ها متوقف نخواهند شد و آن را به فرصتی برای جهش به سطوح بالاتری از توانمندی و اقتدار تبدیل خواهند کرد.
وی تاکید کرد:در حالی که جامعه جهانی بر غیر قابل مذاکره بودن توافق چند جانبه برجام اجماع داشته و آژانس بین المللی انرژی اتمی به کرات پایبندی ایران به تعهداتش را تایید کرده رییس جمهوری آمریکا مسیری متفاوت را در پیش گرفته و با بی اعتنایی به همه قواعد و توافقات بین المللی در مسیر اجرای برجام کارشکنی می کند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: با وجود چهار دهه دشمنی آمریکا علیه ایران و استفاده از ابزارهای مختلف تهدید و تحریم، بدلیل مقاومت جانانه مردم ایران در برابر سیاست های خصمانه نظام سلطه مجموعه دشمنان اعتراف کرده اند که ایران از قبل قدرتمندتر شده است.
شمخانی خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت ایران حسینی و ایرانی بماند و به هویت ملی واعتقادی خود پایبند و وفادار باشد، دشمنان قسم خورده و در راس آن آمریکای جنایتکار دست از این شرارت ها و دخالت ها بر نخواهند داشت.
وی همچنین گفت: ابزارهای ناکارآمد آمریکا برای مقابله با ایران با اراده شکست ناپذیر ملت ایران و رهبری بی مثال امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در آوردگاه های متعددی چون حمله به طبس، کودتای نوژه، هشت سال دفاع مقدس، پیشرفت های شگرف ایران دربخش های دفاعی، موشکی، فضایی و صنعت صلح آمیز هسته ای و اقتدار روز افزون در منطقه وعرصه دیپلماسی فعال بین المللی همگی با شکست و هزیمت مواجه شده است اما مسیر دشمنی آمریکا با ایران بدلیل ذات کینه توزانه سردمدارن آن همچنان ادامه دارد.
وی اظهارکرد: اتحاد و اجماع در مسئولین جمهوری اسلامی ایران و ارتباط وثیق حاکمیت با مردم ضامن حفظ استقلال و تمرکز بیش از پیش بر پیگیری اولویت های اصلی کشور در ابعاد اقتصادی، و بهینه سازی معیشت جامعه و ارتقای توان دفاعی و اقتدار منطقه ای است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی حضور گسترده و پرشور مردم مسلمان و انقلابی ایران در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سال جاری را پاسخی معنادار به عربده جویی های ترامپ عنوان کرد و افزود: به طور قطع با توجه به سیاست های غیر معقول آغاز شده از سوی رییس جمهوری آمریکا در فاصله 13 آبان ماه سال 96 تا 13 آبان ماه سال 97 شاهد افول بیش از پیش جایگاه و نقش آمریکا در منطقه خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز همزمان با سایر شهرهای کشور در مقابل لانه جاسوسی در تهران و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.
سیام** 2021** 1336
خبرنگار: داود مرادپور**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*

نظر شما