شناسهٔ خبر: 22306373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در مراسم راهپیمایی 13 آبان

شمخانی: 13 آبان امسال به صحنه اعتراض مردم به سیاست‌های ضد ایرانی ترامپ تبدیل شده است

71511

نماینده مقام معظم رهبری و دبیرشورای عالی امنیت ملی در جمع پرشور راهپیمایان مراسم 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا گفت: تا زمانی که ملت ما حسینی و ایرانی بمانند و به هویت ملی واعتقادی خود پایبند و وفادار باشد دشمنان قسم خورده و در راس آن آمریکای جنایتکار دست از این شرارت ها و دخالت ها بر نخواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این که  ملت ایران رکورد مقابله با توطئه‌های آمریکا در ذهن جهانیان، مسلمانان و مستضعفان را به نام خود ثبت کرده است. اظهار داشت: آمریکایی‌ها از اقدام براندازانه نظامی، تضعیف قدرت دفاعی، مخالفت با قدرت و پیشرفت اقتصادی و ایجاد بحران‌های امنیتی، فضاسازی‌های سیاسی و ایجاد تنش با همسایگان برای تضعیف ایران استفاده کرده‌اند اما همه اینها نتیجه‌ای جز قوی‌تر شدن ایران نداشته است.
وی گفت: علی رغم 4 دهه دشمنی آمریکا علیه ایران و استفاده از ابزارهای مختلف تهدید و تحریم، بدلیل مقاومت جانانه مردم ایران در برابر سیاستهای خصمانه نظام سلطه  مجموعه دشمنان اعتراف نموده‌اند که ایران از قبل قدرتمندتر شده است.
شمخانی خاطرنشان کرد: آنچه برای ملت ایران عزت، اقتدار و جبران تحقیر گذشتگان را ایجاد نموده است به پشتوانه قدرت لایزال الهی بوده است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ابزارهای ناکارآمد آمریکا برای مقابله با کشور ما با اراده شکست ناپذیر ملت ایران و رهبری بی مثال امام (ره) و مقام معظم رهبری در آوردگاه‌های متعددی چون حمله به طبس، کودتای نوژه، 8 سال دفاع مقدس،پیشرفتهای شگرف ایران دربخشهای دفاعی، موشکی، فضایی و صنعت صلح آمیز هسته ای و اقتدار روز افزون در منطقه وعرصه دیپلماسی فعال بین المللی همگی با شکست و هزیمت مواجه شده اما  مسیر دشمنی آمریکا با ایران به دلیل ذات کینه توزانه سردمدارن آن همچنان ادامه دارد.
شمخانی اظهار داشت: اتحاد و اجماع در مسئولین جمهوری اسلامی و ارتباط وثیق حاکمیت با مردم ضامن حفظ استقلال و تمرکز بیش از پیش بر پیگیری اولویتهای اصلی کشور در ابعاد اقتصادی و بهینه‌سازی معیشت جامعه  و ارتقاء توان دفاعی و اقتدار منطقه‌ای است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: در حالی که جامعه جهانی بر غیر قابل مداکره بودن توافق چند جانبه برجام اجماع داشته و آژانس بین المللی انرژی اتمی به کرات پایبندی ایران به تعهداتش را تایید نموده رییس‌جمهور آمریکا مسیری متفاوت را در پیش گرفته و با بی اعتنایی به همه قواعد و توافقات بین المللی در مسیر اجرای برجام کارشکنی می‌کند.
شمخانی استفاده آمریکا از ابزارهای شکست خورده تهدید و تحریم بر علیه ایران را فاقد تاثیر گذاری بر اراده جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: مسیر حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی ایران وبالندگی نیروهای مسلح اعم از سپاه و، ارتش و بسیج  و تداوم ایفای نقش منطقه ای فعال در مبارزه با تروریسم و دفاع از ملت مظلوم منطقه غیرقابل تغییر است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران برپایه ظرفیتهای بومی وتجربیات 8 سال دفاع مقدس و در اوج تحریمهای ظالمانه علیه کشور ما ایجاد شده و دانشمندان انقلابی ایران اسلامی نشان داده‌اند که هرگز پشت سد تحریمها متوقف نخواهند شد و آن را به فرصتی برای جهش به سطوح بالاتری از توانمندی و اقتدار تبدیل خواهند کرد.
شمخانی حضور گسترده و پرشور مردم مسلمان و انقلابی ایران در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سال جاری را  پاسخی معنادار به عربده جویی‌های ترامپ عنوان کرد و افزود: به طور قطع با توجه به سیاستهای غیر معقول آغاز شده از سوی ترامپ در فاصله 13 آبان ماه سال 96 تا 13 آبان ماه سال 97شاهدافول یش از پیش جایگاه و نقش آمریکا در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما