شناسهٔ خبر: 22301422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ فوتبال هلند؛

تساوی هیرنفین در حضور یک نیمه ای قوچان نژاد/مصدومیت گوچی

تهران - ایرنا - تیم فوتبال هیرنفین در حضور یک نیمه ای مهاجم ایرانی خود در دیدار خارج از خانه برابر اسپارتاروتردام به تساوی بدون گل رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جمعه شب و در نخستین دیدار هفته یازدهم لیگ فوتبال باشگاه های هلند، هیرنفین به مهیمانی اسپارتاروتردام رفت که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.
«رضا قوچان نژاد» مهاجم تیم ملی ایران همچون دیدارهای گذشته در ترکیب اصلی هیرنفین قرار داشت، اما در بین دو نیمه و به دلیل مصدومیت جای خود را به «هنک ورمان» داد.
با توجه به در پیش بودن دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پاناما و ونزوئلا که روزهای 18 و 22 آبانماه برگزار می شود، قوچان نژاد به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل اسپارتاروتردام به احتمال فراوان قادر به همراهی تیم ایران نخواهد بود.
با نتیجه رقم خورده تیم هیرنفین با 15 امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند تا شانس نزدیک شدن به تیم های بالانشین جدول رده بندی را از دست بدهد و اسپارتا نیز 10 امتیازی شد.
شنبه شب و در ادامه هفته یازدهم لیگ فوتبال باشگاه های هلند؛ آلکمار که «علیرضا جهانبخش» دیگر ملی پوش فوتبال ایران را در اختیار دارد از ویلم تیلبورگ میزبانی می کند.
آلکمار هم اکنون 19 امتیازی است و در صورت پیروزی در این دیدار، شانس خود را برای کسب سهمیه مسابقات اروپایی افزایش خواهد داد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**3404**خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشار: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*

نظر شما