شناسهٔ خبر: 22267466 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس :

مجلس و دولت اجازه توقف طرح تحول سلامت را نخواهند داد

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، طرح تحول سلامت را اقدامی بجا و درست دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت به هیچ عنوان نمی خواهند که طرح تحول سلامت متوقف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احمد همتی روز چهارشنبه با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار کرد: طرح تحول سلامت در برخی از کشورهای دیگر هم اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه آغاز اجرای طرح تحول سلامت با تحریم های سنگینی که به قول دشمنان فلج کننده بود، همراه شد، گفت: منابع مصوب و در نظر گرفته شده مانند 10 درصد هدفمندی یارانه ها و یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به طور کامل تحقق پیدا نکرد.
همتی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و دولت به هیچ عنوان نمی خواهند که طرح تحول سلامت متوقف شود، افزود: نشست هایی به منظور رفع ایرادات این طرح برگزار شده و امیدوارم که با راهکارهای کارشناسی، شاهد اجرای کامل این طرح باشیم.
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بتوانیم مواردی از تکالیف قانونی وزارت بهداشت مانند پزشک خانواده، پرونده الکترونیک سلامت، راهنماهای بالینی و سیستم ارجاع را به طور همزمان اجرا کنیم، موفقیت طرح تحول سلامت بیشتر خواهد شد.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه، پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از 940 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت و فعالیت این نمایشگاه تا 12 آبان ماه، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 ادامه دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در غرفه شماره 229 در ایام فعالیت نمایشگاه مطبوعات، پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: زینب کارگر
تهرام/7245**1055

انتهای پیام /*

نظر شما