شناسهٔ خبر: 22264295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی ماشین سازی تبریز:

ناهماهنگی بازیکنان باتجربه ماشین سازی باعث شکست تیم شد

انزلی-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به اشتباهات متعدد بازیکنانش گفت:متاسفانه عملکرد بد و ناهماهنگی های بازیکنان باتجربه تیم باعث دریافت گل و درنهایت شکست تیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رسول خطیبی غروب چهارشنبه در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار کرد: بازی در نیمه اول فیزیکی بود و تیم ها هیچ موقعیتی نداشتند.
وی افزود: در نیمه نخست بازی اجازه ایجاد موقعیت خطرناک به ملوانان داده نشد و عملکرد بد و ناهماهنگی بازیکنان با تجربه تیمم باعث دریافت گل اول این دیدار شد.
خطیبی با تبریک به تیم ملوان بندرانزلی برای کسب نتیجه پیروزی در این دیدار تصریح کرد: بازیکنان ماشین سازی تا قبل از دریافت گل اول بازی احساسی را به نمایش گذاشتند اما بعد از دریافت گل زیبا از سوی ملوانان ، شیرازه تیم از هم پاشید و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور؛ جام آزادگان، تیم ملوان بندرانزلی عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم ماشین سازی تبریز بود که با ارائه یک بازی تکنیکی و تماشاگر پسند توانست با کسب نتیجه پیروزی 2 بر صفر در بازی خانگی ، میهمان خود را با شکست بدرقه کند.
تیم ماشین سازی تبریز روز سه شنبه 16 آبان ماه جاری در تبریز میزبان تیم ایرانجوان بوشهر است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030

انتهای پیام /*

نظر شما