شناسهٔ خبر: 22239247 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راهپیمایی 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

بیرجند - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی 13 آبان، نماد استکبارستیزی ملت ایران است و حضور پرشور و حماسی مردم در این روز عظیم بار دیگر اقتدار ملت ایران را برای جهانیان نمایان خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد ملایی روز سه شنبه در نشست خبری با بیان این سخن از امام خمینی (ره) که «13 آبان انقلاب دوم بود» افزود: گرامیداشت این روز عظیم مربوط به یک قشر خاص نیست بلکه تمام آحاد ملت را شامل می شود.
وی بیان کرد: 13 آبان دارای 2 بعد استکبارستیزی و حمایت از مظلومان عالم است که مردم ایران بار دیگر با حضور خود برای تحقق این مهم مشتی محکم بر دهان استکبار و طرفدارانش خواهند زد.
وی گفت: 13 آبان امسال با راهپیمایی جهانی و میلیونی اربعین که یکی از بزرگترین حرکت های استکبارستیز است همزمان شده و از آنجا که در این حضور میلیونی نیز شعار «هیهات من الذله» سر داده می شود، ندای استکبارستیزی حامیان مظلومان عالم، جوابی روشن به سخنان سخیفانه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ترامپ در سخنان سخیفانه اش مردمانی را تروریست خواند که در طول تاریخ صلح طلب بوده اند و نهادی را تروریسم عنوان کرد که حافظ آرمان های انقلاب اسلامی است، این رفتارها نزد مردم این مرز و بوم به شدت محکوم است.

** برگزاری 300 عنوان برنامه 13 آبان در خراسان جنوبی
ملایی گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله 13 آبان، 300 عنوان برنامه در این استان برگزار خواهد شد که برگزاری نشست های تخصصی، گفتمان با موضوع استکبارستیزی، کرسی های آزاداندیشی با موضوع تکلیف استکبارستیزی در پروژه نفوذ و تریبون های آزاد از مهمترین این برنامه ها هستند.
رئیس ستاد استکبارستیزی و بزرگداشت یوم الله 13 آبان در خراسان جنوبی افزود: برپایی کمپین 'من یک سپاهی ام'، اجرای تئاتر خیابانی، نمایشگاه ضد استکباری، نمایشگاه جنایات علیه مردم میانمار، طراحی، چاپ و انتشار خبرنامه و ویژه نامه 13 آبان از دیگر برنامه های این ایام در استان است.
راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال در 30 نقطه از مراکز شهری و روستایی خراسان جنوبی برگزار می شود.
قشرهای مختلف مردم بیرجند به ویژه دانش آموزان و دانشجویان ساعت 9 صبح روز شنبه 13 آبان از مسیر میدان شهدا به سمت میدان ابوذر راهپیمایی خواهند کرد.
'حمیدرضا مقدم فر' مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه این آیین در بیرجند خواهد بود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215*3028*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- رسول محمدحسنی

انتهای پیام /*

نظر شما