شناسهٔ خبر: 22148880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

پخش زنده اخبار و حواشی بازی پرسپولیس و استقلال

پنجشنبه ساعت 16:40 هشتاد و پنجمین دربی تهران برگزار می شود، مسابقه ای که هنوز جذابیت و حساسیت های زیادی را میان علاقمندان به فوتبال به وجود می آورد.

صاحب‌خبر -
شمارش معکوس برای آغاز هشتاد و پنجمین دربی پایتخت آغاز شده است. هر دوتیم پرسپولیس و استقلال مثل همیشه تمام تمرکز و توانشان را برای موفقیت در این مسابقه تاریخی گذاشته اند و تقریبا اهم اخبار ورزشی مربوط به این بازی است. هر دو تیم برای بازی روز پنجشنبه برخی از ستاره هایشان را در اختیار ندارند اما آنقدر مهره های تاثیرگذار در ترکیب آنها هست که انتظار داشته باشیم یکی از جذاب ترین جدال های مستقیم دو تیم انجام شود. پرسپولیس بعد از حذف لیگ قهرمانان آسیا حالا خوب می داند برای بازگشت به مسیر قهرمانی باید در دربی برنده شود. استقلال که میهمان اسمی این مسابقه است از طرف دیگر با وینفرد شفر آلمانی قصد دارد با پیروزی در دربی باردیگر خودش را به عنوان یکی از مدعیان لیگ امسال مطرح کند. دربی همیشه مهم است و این بار نیز این مسابقه حساسیت و اهمیت ویژه ای دارد.

 جهت مشاهده پخش زنده بازی اینجا کلیک کنید


12:35 - پرچم 6 هزار متری پرسپولیس توسط هواداران این تیم وارد ورزشگاه آزادی شد.

12:30 - فرشاد پیوس، اسطوره پرسپولیس و امید روانخواه، هافبک سابق استقلال نخستین مهمانان استودیو آنتن هستند که از ساعت 13 در سایت و اپلیکیشن آنتن به بحث کارشناسی دربی 85 می‌پردازند.

12:12 - شفر، سرمربی استقلال در پیامی اختصاصی به مخاطبان ورزش سه از تماشاگران دو تیم درخواست کرد تنها به حمایت از تیم خود بپردازند؛ او معتقد است پرسپولیس شرایط نسبتا بهتری از آنها دارد و شاید سه، چهار هفته دیگر برابر آنها قرار می‌گرفتند بهتر بود ولی در حال حاضر نیز آنها احتمال دارد بتوانند نتیجه غیر منتظره‌ای بگیرند.

12:08 - ایران ورزشی با ذکر پرسش «شعبده‌باز دربی کیست؟» و اظهارات برانکو و شفر، عکس این دو سرمربی را با طراحی جالبی روی صفحه قرار داده است.

 

 

12:07 - همشهری ورزشی از تیتر «بدون ترس» استفاده کرده و تصویر برانکو، منشا، مسلمان و علیپور را از پرسپولیس و شفر، حسینی، چشمی و شجاعیان را در صفحه اول قرار داده است.

 

 

12:06- روزنامه گل تصویر دو سرمربی خارجی پرسپولیس و استقلال را روی صفحه یک قرارداده و از تیتر «پروشفرنال» استفاده کرده است.

 

 

12:05- جلد روزنامه خبرورزشی که همچنان پُرخواننده‌ترین روزنامه ایران است؛ تیتر یک آنها، شوق آورد است، به امید یک دربی فوق‌العاده.

 

 

11:57 - باشگاه استقلال اعلام کرد برخلاف شایعات مطرح شده، هیچگونه بلیط فروشی‌ای در ورزشگاه آزادی برای بازی دربی وجود نخواهد داشت و همانطور که پیشتر اعلام شده بود، تنها راه خرید بلیط از طریق موسسه کوثر بود.
10:39 - علی علیپور: خیلی دوست دارم اگر شد در دقیقه ۲۴ شهرآورد گل بزنم و به روح آقاهادی تقدیم کنم. خدابیامرز نوروزی همزبان و هم‌استانی من بود. به‌عنوان کاپیتان پرسپولیس خیلی به من جوان کمک کرد تا راحت‌تر تمرین و بازی کنم. اولین گل شهرآوردم را هم روی پاس زیبای آقاهادی زدم و هرگز او را فراموش نمی‌کنم. به خاطر همین همیشه ته ذهنم بوده که به قول عادل فردوسی‌پور چی‌ می‌شه اگه دقیقه ۲۴ گل بزنم و به روح کاپیتان تقدیم کنم.
10:14 - فرشید اسماعیلی :دوست داریم وقتی وارد ورزشگاه می‌شویم، جایگاه آبی‌ها پر باشد. سال گذشته در بازی رفت وقتی وارد استادیوم شدیم، دیدیم بخشی از سکوهای استقلالی‌ها خالی است و این مسئله روی بچه‌ها اثر داشت. ان‌شاالله امسال مثل بازی برگشت سال قبل استقلالی‌ها بیایند و از تیم‌شان حمایت کنند.

10:10- در حالی که دوربین‌های صدا و سیما قصد ورود به مجموعه و تهیه گزارش از هوادارن و شرایط استادیوم را دارند، با ورود آنها مخالفت می‌شود که تنش کوچکی نیز ایجاد شده بود. طبق اعلام سازمان لیگ تنها دوربین‌های واحد پخش زنده قادر به حضور در استادیوم و تهیه گزارش از این جدال هستند.

10:08 - فیروز کریمی: مهدی تارتار بازیکن بااخلاقی بود. او علاوه بر دوران بازیگری در مربیگری نیز اخلاق مدار است. او اولین بار بود که به خاطر درگیری در دربی به کمیته انضباطی دعوت می‌شد و چون سابقه قبلی نداشت با یکی، دو جلسه محرومیت و توبیخ کتبی پرونده‌اش مختومه می‌شد، اما من توصیه‌ای به او کردم که موجب شد یکسال محرومش کنند؛ بعدا که فهمیدند من تارتار را راهنمایی کرده ام و 6 ماه از محرومیتش را بخشیدند!

09:22 - در هفده دربی که عادل فردوسی‌پور گزارش کرده استقلال  چهار بار برنده شده و پرسپولیس ۵ بار پیروز از میدان بیرون آمده و هشت بازی هم به تساوی رسیده است.(نود)

09:00- برخورد جدی از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی با خودروهایی که در مسیر استادیوم آزادی پارک شده‌اند صورت می‌گیرد و با چرثقیل انتقال می‌یابند.

08:00- در حال حاضر بیش از 5 هزار نفر از هواداران که بیشتر آنها از دیگر استان‌ها در آزادی حضور یافته‌اند در محوطه این استادیوم حاضر هستند و بساط کری خوانی و ... هم داغ است.

07:00- درب‌های پارکینگ استادیوم آزادی به روی هواداران حاضر باز شد و آنها در محوطه جلوی گیت بلیت در انتظار باز شدن درب‌های اصلی استادیوم هستند که قرار است ساعت 12 گشوده شوند.

01:38 - شرکت برهان مبین هوشمند از فدراسیون فوتبال به دادسرای ناحیه ۵ استان تهران شکایت کرد؛ آنطور که شرکت برهان مبین هوشمند با فدراسیون فوتبال قراردادی ۱۱ ساله داشته و فدراسیون فوتبال نمی توانسته این قرارداد یک طرفه را فسخ کند. شرکت برهان مبین هوشمند ادعا کرده که فدراسیون فوتبال باید پس از فسخ ۲۰ میلیارد تومان به این شرکت غرامت بدهد.

00:14 - شایان مصلح، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس دربی اولی‌ها هستند.

23:14 - عادل فردوسی‌پور به‌عنوان گزارشگر دربی 85 انتخاب شد.


 جهت مشاهده پخش زنده بازی اینجا کلیک کنید


22:53 - با اعلام مسؤول مسابقات سازمان لیگ دربی برگشت روز دهم اسفندماه برگزار خواهد شد.


22:46 – فتاحی تاکید کرد به دلیل اتمام بلیت فروشی تماشاگران بدون بلیت فردا به ورزشگاه آزادی نروند.


22:30 - علی‌اکبر طاهری، مدیر عامل و حمیدرضا گرشاسبی، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در محل اردوی این تیم در هتل آکادمی المپیک حضور یافتند و جلسه‌ای با برانکو داشتند.

 

20:23 - علی اصغرپورمحمدی، رئیس شورای ورزش صداوسیما از پخش زنده دربی به صورت زنده از شبکه سه خبر داد.

 

20:21 - با اعلام سعید فتاحی، مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ تمام بلیت‌های دربی 85 به فروش رسید.


20:04 - بنابر اعلام سازمان لیگ درب‌های ورزشگاه آزادی برای تماشاچیان دربی از ساعت 12 باز خواهد شد.

 

 

 

19:40- ورزشگاه آزادی در شرایطی در حال ترمیم است که برای تعمیر اساسی به 160 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد . دربازی فردا سه سکوی 34، 35 و 36 در طبقه دوم نمی توانند پذیرای  هواداران باشند.

 

19:38- بیژن حیدری، داور دربی 85:  قبل از دربی هرگز نمی توانیم مصاحبه خبری کنیم به ویژه این بازی مهم که قرار است پنجشنبه این هفته برگزار شود. مصاحبه های شخصی ممنوع بوده و فیفا این قوانین را لحاظ کرده است. (منبع :ایرنا)

 

 

19:37 - استقلال با این 20 بازیکن به اردو رفت . مهدی قائدی در جمع نفرات حضور دارد.

 

19:31-حسین ماهینی :  امروز موفق نشدیم به مراسم تشییع آقای آشتیانی برویم، چون ساعت تمرین و مراسم با هم تداخل داشت و ما به هیچ وجه نمی‌توانستیم با حضور در ورزشگاه شیرودی بعد از آن به آخرین تمرین تیم پیش از دربی برسیم که اهمیت زیادی داشت. اما این مساله دلیلی نمی‌شود که ما وظیفه‌مان را در قبال خانواده ایشان و خودش فراموش کنیم و قطعا ما نیز سوگوار یکی از ستارگان تاریخ پرسپولیس هستیم.

 

19:30-صمد نیکخواه بهرامی: خیلی از بازیکنان تیم ملی بسکتبال فوتبالی هستند و در اردوهای تیم ملی معمولا کری خوانی داشتیم. من و حامد حدادی استقلالی هستیم و پرسپولیسی ها هم در تیم ملی حضور داشتند. البته بیشترین چالش من با آیدین برادر مرحومم بود که همیشه با هم کری خوانی می کردیم. او یک پرسپولیسی دوآتشه بود و من برعکس استقلالی بودم. الان جایش خالی است که در آستانه بازی با هم کری بخوانیم.

 

18:31- بنابر آخرین شایعات گزارشگر دربی 85 جواد خیابانی است . البته هنوز هیچ خبر قطعی در این باره وجود ندارد .

 

18:30 - از بلیت های دیدار دربی رونمایی شد. این بلیت ها توسط باشگاه پرسپولیس و در شعب یکی از بانک های کشور به فروش رسیده و مخصوص این دیدار می باشد.

 

 

18:25-فروش بلیط این بازی چندروزی است که شروع شده، در های ورزشگاه نیز از ساعت 12 باز خواهند شد تا علاقه مندان به دربی بتوانند در فاصله 280 دقیقه مانده به بازی وارد ورزشگاه شوند.


 جهت مشاهده پخش زنده بازی اینجا کلیک کنید

 

18:24-آخرین مرتبه‌ای که روی نیمکت پرسپولیس و استقلال در دربی تهران 2 سرمربی خارجی نشسته بودند به سال 55 برمی‌گردد. در آن روز که بازی هم با نتیجه یک - یک به پایان رسید، کونوکوف پرسپولیس را هدایت می‌کرد و رایکوف هم روی نیمکت استقلال بود.

نظر شما