شناسهٔ خبر: 22126863 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

با این همه اتفاق بهترین نتایج را گرفتیم

عشوری: امیدوارم پاقدمم برای تراکتورسازی خوب باشد/ افتخارم این است که کنار کیانی بازی کردم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امیدوار است که اولین دیدارش برای این تیم پس از دوران مصدومیت را با پیروزی پشت سر بگذارد.

صاحب‌خبر -

سینا عشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: من هفته گذشته در لیست 18 نفره بودم، اما بازی نکردم. مقابل فجرسپاسی اما ان شاءالله می توانم بازی کنم. این دوران برای من خیلی سخت بود. بعد از آن مصدومیت رباط صلیبی، ابتدای فصل به میدان رفتم، اما باز هم مصدوم شدم. به هرحال باز هم خدا را شکر می کنم. شرایط بدتر از این هم وجود دارد.

وی در ادامه افزود: از آنهایی که در روزهای سخت کمکم کردند، تشکر می کنم. امیدوارم با بازی های خوبم بتوانم جواب خوبی های شان را بدهم. ان شاءالله از دیدار مقابل فجر آرام آرام به ترکیب تیم برمی گردم تا جواب این همه خوبی هواداران تراکتورسازی را بدهم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به روند این تیم در 10 هفته نخست لیگ برتر، خاطرنشان کرد: با توجه به مصدومیت ها و محرومیت ها، تراکتورسازی بهترین نتایج را گرفته است. امیدوارم پاقدمم برای تراکتورسازی خوب باشد و بردهای تراکتورسازی آغاز شود. مقابل فجر بازی خیلی سختی داریم. آنها تیم کاملاً قابل احترامی هستند، اما ما هم باید کاملاً تمرکز داشته باشیم تا به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنیم.

عشوری در خصوص محرومیت دو ماهه مهدی کیانی از سوی کمیته اخلاق گفت: من وارد این مسائل نمی شوم، اما فقط می توانم بگویم که کیانی کاپیتانِ بزرگ تراکتورسازی است و من همیشه باعث افتخارم بوده که کنار او بازی کرده ام. امیدوارم کمیته اخلاق، کمیته انضباطی یا هر نهاد دیگری که چنین تصمیم هایی را می گیرد، به وضعیت تیم هم نگاه کند. اتفاقی که برای کیانی و آغاسی رخ داد، خیلی اتفاقی، نادر و یک شوخی کوچک بود، نه آن چیزهایی که تا این حد بزرگش می کنند. امیدوارم اعضای کمیته اخلاق کمک کنند که مردم آذربایجان هم تا این حد اذیت نشوند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما