شناسهٔ خبر: 22120437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تعادل | لینک خبر

اخبار

شرکت بیمه البرز از «بیمه‌نامه چترا» رونمایی کرد. به گزارش روابط‌عمومی بیمه البرز، مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه‌های عمرو مستمری با عنوان «چترا» با حضور مدیرعامل، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیران این شرکت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

چترای بیمه البرز رونمایی شد

شرکت بیمه البرز از «بیمه‌نامه چترا» رونمایی کرد. به گزارش روابط‌عمومی بیمه البرز، مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه‌های عمرو مستمری با عنوان «چترا» با حضور مدیرعامل، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیران این شرکت برگزار شد.

سید رسول تاجدار پس از رونمایی از بیمه‌نامه چترا اظهار داشت: سهم کشور ایران از سبد پرتفوی جهانی بیمه‌های عمر ناچیز است هر چند طی چند سال گذشته در داخل کشور سهم از بازار این رشته افزایش یافته است و هنوز با میانگین جهانی فاصله زیادی دارد. وی ابراز امیدواری کرد که با عرضه بیمه‌نامه چترای بیمه البرز سهم بیمه‌های عمر در سبد پرتفوی بیمه‌یی کشور افزایش یابد. این گزارش حاکی است، طرح جدید بیمه‌نامه «چترا» که حاصل 6دهه فعالیت و تجربه شرکت بیمه البرز است، کامل‌ترین پوشش بیمه عمر و مستمری در صنعت بیمه است.

 

نوسازی 2500تاکسی فرسوده تبریز با حمایت بانک شهر

 رییس سرپرستی منطقه 2 بانک شهر با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری گفت: در این حوزه بیش از ۲هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز در نیمه دوم سال گذشته با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر نوسازی شده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک شهر، صفر صلاحلو با اشاره به حمایت‌های این بانک از پروژه‌های شهری کلان‌شهرها گفت: مشارکت در اجرای طرح‌های پل‌های راه‌آهن، توانیز و گلکار، میدان افلاک‌نما، تقاطع غیرهمسطح ماران، میدان آذربایجان، پروژه آیسان و قطار شهری در تبریز و طبقه اول پل قدس در اردبیل از جمله اقدامات بانک شهر در این منطقه بوده است.

صلاحلو، نوسازی بیش از ۲هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز در نیمه دوم سال گذشته با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر را از خدمات این بانک برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری دانست و افزود: همچنین در حوزه بانکداری الکترونیک نیز بانک شهر پیشتاز بوده و برای رفع نیازهای مشتریان و کاهش هزینه‌های ایجاد و تجهیز شعبه از بسترهای الکترونیکی استفاده کرده است.

 

امضای قرارداد بانک پارسیان و اگزیم‌بانک کره‌جنوبی

قرارداد تامین مالی بلندمدت بانک پارسیان و اگزیم‌بانک کره‌جنوبی در راستای اشتغال‌زایی و کمک به تولید و پیشرفت اقتصاد کشور به امضای طرفین رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پارسیان؛ بانک پارسیان یکی از ۱۲ بانک ایرانی است که در چارچوب توافق بانک مرکزی، قرارداد تامین مالی بلندمدت به ارزش ۸ میلیارد یورو با اگزیم‌بانک کره‌جنوبی منعقد کرد و به همین منظور این بانک در زمینه‌ قراردادهای فاینانس، آماده بررسی قبول عاملیت پروژه‌های ارائه شده از سوی متقاضیان است.

تشکیل کارگروه رسیدگی به حوادث رانندگی

گروه بانک وبیمه| در پی شدت گرفتن میزان تلفات جاده‌یی در کشور و دستور رییس قوه قضاییه به دادستان کل کشور در خصوص پیگیری حادثه رانندگی اتوبوس دانش‌آموزان در داراب استان فارس جلسه ویژه‌یی با حضور وزرای آموزش و پرورش راه و شهرسازی و جمعی از معاونان این دو وزارتخانه و سردار مهری رییس راهور ناجا به ریاست دادستان کل کشور تشکیل شد.

به گزارش ایسنا در این جلسه مقرر شد که کارگروه تخصصی و ویژه‌یی با ضرب‌الاجل یک ماهه به بررسی مشکلات موانع و راهکارهای کاهش و کنترل حوادث جاده‌یی تشکیل شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری در این جلسه که صبح امروز در محل دادستانی کل کشور برگزار شد با تاکید بر ضرورت کاهش و کنترل حوادث رانندگی در سطح کشور خواهان اتخاذ تصمیمات بازدارنده‌تر در این زمینه شد و گفت: با توجه به کثرت وسایل نقلیه و افزایش سالانه مسافرت‌ها ضرورت دارد که تمام دستگاه‌های متولی با تعامل و همفکری در خصوص کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی تلاش کنند و قوه قضاییه و دادستانی کل کشور نیز بر حسب وظیفه خود از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

اطلاعیه بانک آینده در مورد «افضل توس»

روابط عمومی بانک آینده اعلام کرد: پیرو واگذاری مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به بانک آینده براساس مصوبه شورای محترم پول و اعتبار، مواردی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در اجرای این مسوولیت را به استحضار ذی‌نفعان تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به ویژه‌ سپرده‌گذاران محترم آن تعاونی می‌رساند:

1- یک هفته پس از واگذاری رسمی، بیش از 200 نفر از همکاران بانک آینده در شعب تعاونی در حالِ تصفیه افضل توس در سراسر کشور مستقر شده و پاسخگوی سپرده‌گذاران محترم تعاونی افضل توس و رفع سایر مشکلات احتمالی آنها بوده‌اند.

2- وضعیت کلیه سپرده‌ها و مشخصات سپرده‌گذاران، بررسی و اطلاعات آن با ذکر جزئیات روشن شده است.

3- بانک آینده ضمن آماده‌ نمودن زیرساخت‌های فنی، آمادگی خود را جهت انتقال سپرده‌های مشتریان تعاونی افضل توس (در حال تصفیه) به بانک محترم مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده است.

4- بخش عمده‌یی از دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی در حال تصفیه افضل توس (با وجود کوتاه بودن زمان در اختیار) شناسایی و ارزیابی گردیده و برای استحضار و اخذ دستور به مراجع محترم ذی‌صلاح ارسال گردیده است.

5- بانک آینده آمادگی دارد؛ به محض صدور مجوز مراجع محترم ذی‌صلاح، طی یک برنامه زمان‌بندی تعیین شده، نسبت به انتقال سپرده‌های سپرده‌گذاران محترم تعاونی پیش‌گفته، اقدام نماید. برای استحضار بیشتر سپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه)، اضافه می‌نماید؛ این اقدام بانک آینده، در اجرای وظیفه پس از واگذاری مسوولیت از سوی نهاد محترم ناظر از یک سو و ایفای مسوولیت اجتماعی بانک از سوی دیگر بوده و در همین راستا، بانک آینده، سپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) را به صبر و شکیبایی بیشتر تا زمان صدور دستور مقتضی از سوی نهادهای مرتبط، دعوت می‌نماید.

 

نظر شما