شناسهٔ خبر: 22117271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهره برداری از 6 پروژه ورزشی استان البرز با حضور وزیر ورزش و جوانان

کرج - ایرنا - 6 پروژه ورزشی استان البرز سه شنبه شب با حضو مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به صورت متمرکز در شهرستان فردیس به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این آئین استخر لوتوس، زمین چمن و سالن چند منظوره شهدای مدافع حرم در فردیس، دو زمین چمن مصنوعی در کرج و یک سالن چندمنظوره در نظرآباد به طور همزمان افتتاح شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در آیین بهره برداری از پروژه های ورزشی فردیس، گفت: سه پروژه ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی، سالن چندمنظوره و استخر است.
داود عزیزی افزود: زمین چمن مصنوعی با مساحت 900 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان و سالن ورزشی چند منظوره با مساحت یک هزار و 152 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومانی از پروژه های بخش دولتی است که به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: استخر لوتوس به مساحت یک هزار و 638 مترمربع و با اعتبار 2 میلیارد تومان از پروژه های بخش خصوصی بود که به بهره برداری رسید.
عزیزی اظهار داشت: سالن ورزشی چند منظوره به نام شهدای مدافع حرم قابل استفاده برای رشته هایی ورزشی با توپ است و سالن فوقانی آن هم برای رشته های کشتی، وزنه برداری و رزمی پیش بینی شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس با اشاره به کمبود زیرساخت های ورزشی در این شهرستان، گفت: این شهرستان با ظرفیت بالا و عملکردی که در حوزه قهرمانی دارد، می تواند یکی از قطب های اصلی ورزش استان شود.
7411/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*

نظر شما