شناسهٔ خبر: 22107034 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

معرفی محصول اندرویید پوز در نمایشگاه تراکنش

صاحب‌خبر -

 لطفا در ارتباط با حوزه فعالیت شرکت سایان کارت، خدمات و محصولاتی که ارائه می کند، توضیح بدهید.
شرکت سایان کارت، یکی از شرکت های فعال در حوزه پرداخت الکترونیکی محسوب می شود و جزو شرکت های مجموعه شبکه الکترونیکی پرداخت (شاپرک) است که تحت قوانین شرکت شاپرک و ذیل قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند. در حال حاضر، شرکت سایان کارت در حوزه پرداخت الکترونیکی، خدماتی از قبیل نصب، راه اندازی و پشتیبانی پایانه های فروش (POS) را در دو نوع ثابت و سیار انجام می دهد. این شرکت با بهره گیری از زیرساخت های ارتباطی مستحکم و استاندارد، امکان راه اندازی درگاه های پرداخت اینترنتی (IPG) را در کوتاه ترین زمان برای پذیرندگان خود فراهم می کند. سایان با ایجاد زیرساخت های لازم، امکان بهره مندی مشتریانی را که تمایل دارند کارهای پرداخت خود را با استفاده از تلفن همراه انجام دهند، با بهره گیری از درگاه پرداخت موبایلی (USSD) به عنوان خدمات ارزش افزوده فراهم کرده و سر کد *730# را به عنوان محصول موبایلی خود عرضه کرده است. در ضمن در آینده نزدیک، ارائه دستگاه M-POS (پایانه های مبتنی بر اپلیکیشن های موبایل) را هم در برنامه کاری خود دارد و در حال حاضر هم، تست های مربوط به آن انجام شده و آماده عرضه به بازار است. شرکت سایان کارت در حال حاضر، این امکان را دارد تا با تمامی بانک ها و دارندگان حساب های بانکی که شماره شبا دارند، خدمات حوزه پرداخت را عرضه 
کند.

 با شرکت های فناورانه خارجی هم تعامل دارید؟
شرکت سایان کارت، نماینده رسمی و انحصاری محصولات NEXGO در ایران است و هرآن چه این شرکت به عنوان یک شرکت بزرگ در حوزه تولید دستگاه های پرداخت دارد، در ایران توسط شرکت سایان کارت به همراهی پشتیبانی مطمئن در دسترس است. پایانه های جدید عرضه شده توسط سایان، که در نمایشگاه نمایشگاه تراکنش ایران عرضه خواهد شد، دارای سیستم عامل اندرویید و ظاهری بسیار زیبا هستند و ضمن بهره مندی از صفحه نمایش تمام لمسی، محیطی بسیار کاربر پسند را ارائه می کنند.

 تعامل شرکت سایان کارت با بانک ها و سایر مشتریان اش در حوزه پرداخت، چگونه است؟
تعاملات شرکت سایان، از منظر مشتری مداری در سه لایه تعریف می شود:
لایه اول بانک ها هستند؛ در واقع بانک ها به عنوان همکاران استراتژیک ما در شبکه پرداخت، به عنوان همراهان شبکه بازاریابی سایان، به تیم بازرگانی و فروش سایان کمک می کنند تا در شبکه پرداخت، مشتریان جدید را شناسایی و ارائه خدمت به ایشان را انجام دهند. بانک ها به عنوان یک ارزش افزوده به مشتریان خود می گویند که اگر شما کسب وکاری دارید که سرویس های پرداخت می تواند آنها را کامل تر کند، ما می توانیم راه حل های مناسب را به شما ارائه کنیم، ولی خودشان عملاً این زیرساخت را ندارند و از طریق شرکت های پرداخت (مثل سایان کارت) این کار را انجام می دهند. بنابراین بانک ها، یک لایه قبل از دارندگان پایانه های فروش (پذیرندگان) قرار دارند.
لایه دوم، پذیرندگان و صاحبان کسب وکار هستند که از سایان، پایانه فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی دریافت نموده اند. این لایه از مشتریان سایان، از طریق نمایندگان استانی ما در سراسر کشور و از طریق بازدیدهای دوره ای پشتیبانی می شوند.
لایه سوم هم مشتریان نهایی پایانه های فروش و درگاه های پرداخت هستند، که از دستگاه های سایان و درگاه های اینترنتی و موبایلی آن، برای خرید محصول یا دریافت خدمات استفاده می کنند. 
در هر صورت، تمامی مشتریان سایان، در صورت نیاز به راهنمایی و یا بروز مشکل، می توانند از طریق سامانه پشتیبانی تلفنی ما، به شماره 23762376-021 از خدمات فنی پشتیبانی شبانه روزی بهره مند شوند.

 هدف سایان کارت از شرکت در نمایشگاه تراکنش ایران چیست؟
ما تاکنون تقریبا در تمام نمایشگاه هایی که مربوط به حوزه پرداخت بوده ، شرکت کرده ایم و هدف از شرکت در نمایشگاه تراکنش نیز، معرفی محصولات آتی شرکت است. از محصولات سخت افزاری شرکت، M-POS و Android POS را به مشتریان معرفی می کنیم؛ محصولاتی کاربر پسند با قابلیت های سفارشی سازی بر اساس نیازهای متنوع مشتریان امروزی و مناسب انواع کسب وکارها.

 درباره ویژگی های M-POS و تفاوت آن با سایر دستگاه های پایانه فروش بیشتر توضیح بدهید.
از ویژگی های این دستگاه، حمل و نقل آسان آن است. MPOS، نیاز به خط تلفن ندارد. این سیستم حتی نیاز به سیم کارت هم ندارد و اگر به عنوان یک سیستم بی سیم استفاده شود هم، با اینترنت موبایل هوشمند به راحتی قابل استفاده است. ضمن این که ارزان تر از سایر دستگاه ها و پایانه های فروش متداول است. به عنوان مثال اگر در صنعت پرداخت، یک دستگاه پایانه فروش رومیزی و یا بی سیم، بین 500هزار تا یک میلیون تومان هزینه برای مشتری یا شرکت داشته باشد، این دستگاه ها بین 50 تا 200هزار تومان برای مشتری نهایی در دسترس است.

 انتظارتان از خروجی نمایشگاه چیست؟
ما انتظار داریم طبق برنامه استراتژیکی که شرکت تعریف کرده، حجم تراکنش هایی را که از مسیر سایان کارت انجام می شود، نسبت به سایر شرکت ها بیشتر کرده و سهم بازار خود را افزایش دهیم و در ضمن با مشتریان خود از نزدیک ارتباط برقرار کنیم.

نظر شما